Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس اداره تعاون روستایی ابرکوه:

خرید 3 هزار تن محصولات کشاورزی و دامی به ارزش 50 میلیارد ریال از کشاورزان ابرکوه


رئیس اداره تعاون روستایی ابرکوه گفت : در سال گذشته بیش از 3 هزار تن محصولات کشاورزی و دامی تولیدی، به ارزش 50 میلیارد ریال از کشاورزان شهرستان خریداری شد.

مهندس حمیدرضا مشتاقیان رئیس اداره تعاون روستایی ابرکوه درگفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، اظهارکرد : بیش از 3 هزار تن محصولات کشاورزی و دامی تولیدی شامل شیر، مرغ و جو، در سال گذشته توسط شبکه تعاونی روستایی و کشاورزی ابرکوه، به صورت توافقی از کشاورزان خریداری شد.

مشتاقیان با اشاره به توزیع 6 هزار و 800 تن انواع نهاده های كشاورزی از سوی این شركت، افزود : 2 هزار و صد تن انواع كودهای شیمیایی و 4 هزار و 700 تن نهادهای دامی بین كشاورزان، دامداران و مرغداران شهرستان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه میزان60 تن بذور اصلاح شده محصولات کشاورزی تولید و توزیع شده است، خاطر نشان کرد : سال گذشته نیز با خرید 15 هزار و 697 تن گندم به نرخ تضمینی از کشاورزان، ابرکوه برای چهارمین سال پیاپی مقام نخست خرید گندم را در استان به خود اختصاص داد.

رئیس اداره تعاون روستایی ابرکوه ادامه داد : پنج میلیون لیتر انواع فراوردهای نفتی بین روستاییان شهرستان در سال 96 توزیع شده است و یک مرکز عرضه محصولات کشاورزی نیز در بخش بهمن ابرکوه فعال است.

مشتاقیان در پایان تصریح کرد : پنج شركت  تعاونی روستایی، دو شرکت تعاونی کشاورزی دامداران و مرغداران، یک اتحادیه تعاونی روستایی شهرستان، سه شرکت تعاونی تولید روستایی و یک نظام صنفی با بیش از هفت هزار نفر عضو تحت پوشش اداره تعاون روستایی شهرستان ابرکوه فعالیت دارند.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (5 Votes)
The average rating is 4.4 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد