Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مدیر عامل جمعیت هلال احمر یزد:

خودروی نجات، نیاز اساسی جمعیت هلال احمر ابرکوه


مدیر عامل جمعیت هلال احمر یزد در دیدار با امام جمعه ابرکوه گفت: مهم ترین و اساسی ترین نیاز جمعیت هلال احمر ابرکوه، هم اکنون یک دستگاه خودروی نجات می باشد.

به گزارش سرو ابرکوه، صبح امروز دکتر حمید پارسائیان مدیر عامل جمعیت هلال احمر، حجت الاسلام والمسلامین اخوان سیگاری نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان با حجت الاسلام والمسلامین سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه دیدار و گفتگو کردند.

طی این نشست حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: موقعیت و منزلت معنوی هلال احمر در بین افکار عمومی تا حدودی ناشناخته است و علت آن هم این است که هنوز به این جمعیت به دید یک اداره نگریسته می شود نه یک مرکز تعاون بخش و امداد رسان.

حسینی خطاب به اعضای شورای جمعیت هلال احمر شهرستان و استان گفت: این شما هستید که باید با فرهنگ سازی در خصوص تلاش هایی که توسط این جمعیت انجام گرفته و می گیرد اطلاع رسانی کرده و افکار عمومی را با خدمات آن آشنا سازید.

امام جمعه ابرکوه در ادامه عمده مشکلات جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه را بیان نموده و از مسئولین خواستار مساعدت در زمینه مرتفع شدن این مشکلات گردید.

سپس دکتر پارسائیان تصریح کرد: در بازیدی که از ساختمان جمعیت هلال احمر ابرکوه و تجهیزات آن داشتیم، به نظر می رسد که مهم ترین و اساسی ترین نیاز این سازمان هم اکنون یک دستگاه خودروی نجات می باشد.

وی همچنین در راستای بهبود بخشیدن به وضعیت جمعیت هلال احمر ابرکوه نیز قول به مساعدت داد.

عکس از حامد اکرمی




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد