Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ابرکوه خبر داد

دستگیری سارقان سرقت های اخیر در ابرکوه/ سارقان غیربومی، حرفه ای و سابقه دار هستند


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ابرکوه گفت: سارقان سرقت های چند ماه گذشته در ابرکوه، با تلاش مأموران نیروی انتظامی شهرستان، در خرم آباد لرستان دستگیر شدند.

به گزارش سرو ابرکوه، در ماه های خرداد و تیر تعدادی سرقت های مختلف در شهرستان اتفاق افتاده بود، که با تلاش مأموران نیروی انتظامی ابرکوه، سارقان آنها در خرم آباد لرستان دستگیر شدند.

محمد ابراهیمی در خصوص جزئیات این خبر در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، اظهار کرد: پس از وقوع سرقت های متعدد و یک شکل در شهرستان و اعلام آن توسط شاکیان، مأموران نیروی انتظامی وارد عمل شدند.

ابراهیمی افزود: مأموران با توجه به اطلاعات دوربین های مداربسته محل سرقت ها و نوع آن، به اولین سرنخ ها که خودروی سفید رنگ تیبا با پلاک غیر بومی رسیدند.

وی بیان کرد: پس از تحقیقات و بررسی های لازم، احتمال انجام سرقت توسط افراد غیربومی و مالک تیبا برای نیروهای پلیس محرز شد و مشخص شد خودرو زمان انجام سرقت ها، در شهرستان ابرکوه حضور داشته است.

ابراهیمی اذعان کرد: همچنین پس از محرز شدن محل سکونت سارقان در خرم آباد، تعداد شش نفر از مأموران نیروی انتظامی با گرفتن نیابت از مقامات قضایی با حضور یک هفته ای در خرم آباد و همکاری نیروهای پلیس آنجا، با زیر نظر گرفتن محل سکونت و رفت و آمد آنها، موفق به دستگیری سه سارق شدند.

این مقام قضایی ضمن هشدار به مردم جهت حفظ اموال خود، تصریح کرد: سارقان اهل خرم آباد و غیربومی، حرفه ای و سابقه دار هستند و با دیلم و طلایاب کار می کنند، که بعضأ گاوصندوق هایی را هم می شکستند و برخی موارد سرقت را بدون شناسایی کمتر از دو ساعت انجام می دادند.

وی بیان کرد: سارقان دستگیرشده در حال حاضر با قرار وثیقه در بازداشتگاه ابرکوه به سر می برند و در بازرسی های قضایی اولیه نامبردگان به تعدادی سرقت های انجام شده در ابرکوه اعتراف کردند.

دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه در پایان درخواست کرد؛ افرادی که در محدوده زمانی ماه های خرداد و تیر و حوالی آن، از منزلشان سرقت شده است، می توانند با مراجعه به دستگاه مربوطه، مورد را پیگیری کنند.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد