Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

صبح امروز؛

سال تحصیلی مدرسه علمیه کوثر ابرکوه آغاز شد


صبح امروز در آستانه هفته دفاع مقدس، مدرسه علمیه کوثر خواهران ابرکوه سال تحصیلی خود را شروع کرد.

به گزارش سرو ابرکوه، صبح امروز با حضور امام جمعه، مدیر حوزه علمیه ولیعصر(عج)، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج ابرکوه و ، مدرسه علمیه کوثر خواهران سال تحصیلی خود را آغاز کرد.
حجت الاسلام تقدسی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج ابرکوه اظهار داشت: باب جهاد اکبر همچون جهاد اصغر هنوز باز است و جریاناتی که در گذشته تفرقه می انداختند و دوست نداشتند ما به آرمان و اهدافمان برسیم، هنوز هستند. اگر چه صورت و قالب جنگ تغییر کرده ولی جنگ ادمه دارد.
در بحث سیاسی توجیه کردن این موضوع آسان نیست وقتی بدون تجهیزات در جنگی، 8 سال مقاومت کنی و سرپا بایستی، این یعنی محکم بودن پایه های فکری، اعتقادی، مدیریتی، علمی و اقتصادی یک کشور. 8 سال مقاومت فقط قدرت دفاعی نیست بلکه ثبات در بعد سیاسی، نظامی، فکری، اعتقادی و حتی نیروی انسانی یک ملت را می رساند.
رمز 8 سال مقاومت و پیروزی رزمندگان اسلام فقط یک چیز بود و آن "اطاعت از ولی امر" ، چیزی که امروز هم باید رعایت شود و کسی جز او نمی تواند برای ما باید ها و نباید ها را مشخص کند.
سپس حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه شهرستان ضمن آرزوی توفیق در تحصیل و تهذیب برای طلاب گفت: شما هر چند با مشکلاتی روبرو هستید ولی باید در عرصه تحصیل مجددانه تر و با عزم جزم تلاش کنید چرا که شما در مقایسه با طلاب سالیان پیش در وضعیتی بهتر قرار دارید.
حسینی ادامه داد: درس خواندن در رفاه و فراغت کامل هنر نیست بلکه هنر این است که انسان موانع را کنار بزند و آنگاه رشد کند.
وی تصریح کرد مهمترین فصل زندگی علم و معنویت است. یک طلبه باید هم در بخش معنوی و هم در بخش علمی رشد کند و توانایی های لازم را کسب کند. چرا که این دو امر؛ امور اکتسابی است که باید پس از یادگیری هر دو بخش را به مردم تغذیه کند.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد