Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

9 دی برگی از تاریخ؛

ستم های آشکار نظام سلطه آمریکایی بر مردم ایران


9 دی یادآور کودتای پلیدی است که منافقان به رهبری نظام سلطه غربی در کشور آغاز کردند که با درایت رهبری و حضور به موقع مردم به ناکامی رسید، اما باید یادآور شد که داشتن بصیرت امری مقطعی نیست و همیشه لازم است.

سرو ابرکوه؛

تاریخ همواره گواهی بر تایید برخی رخدادهاست و با مروری بر صفحات تاریخ ایران می توان به ستم های آشکار استکبار جهانی و آمریکای جهان خوار که تنها نژاد و منافع خود را بر دیگر کشورها ترجیح می دهد پی برد.

در اینجا به برخی از این رخدادها اشاره می کنیم:

1- در سال 1332 آمریکایی ها کودتایی تحت عنوان «آژانس» توسط زن های معروفه و اراذل و اوباشی مثل شعبان بی مخ و مزدوری مثل زاهدی انجام دادند، و دولت ملی و قانونی مصدق را ساقط کرده و دوباره شاه را به قدرت برگرداندند و به پشتیبانی و پشتوانه آمریکا یک فضای پلیسی در مملکت ما ایجاد و یک دیکتاتوری قرون وسطایی ایجاد شد که نفس ها در سینه مردم حبس شد، لذا مردم مسلمان ما خواستار مرگ و اضمحلال نظام سلطه گر آمریکا هستند.

 2- آمریکایی ها تحقیر مردم ایران را به اوج خود رساندند به طوری که وقیحانه قانون مصونیت قضایی را برای مستشاران آمریکایی از مجلس شورای ملی گذراندند و در واقع در قالب آن قانون خائنانه به فرموده امام راحل استقلال ما را به تاراج برده و در راستای آن قانون یاسایی چنگیزی بر سردر رستورانی در سرخس مشهد نوشته بودند: ورود سگ ها و ایرانی ها به داخل رستوران اکیدا ممنوع!

 3- رژیم ستم شاهی زیر نظر سازمان سیا، سازمان جهنمی ساواک را تاسیس و هزاران نفر را به شهادت رساند. ارتش آمریکایی شاه تا پیروزی انقلاب اسلامی شصت و چند هزار نفر را به خاک و خون کشید. آمریکایی ها از ترس تسلیم شدن ارتش، ژنرال هایزر را به ایران فرستادند و طرح یک کوتای خونین را با ژنرال های مضطرب شاه ریختند، ولی خدای تبارک و تعالی به وسیله مردم مسلمان ایران کودتای آن ها را با شکست مواجه کرد.

4- بعد از پیروزی انقلاب اسلامی سفارت آمریکا و در واقع جاسوس خانه آنها نقش ستاد هماهنگ کننده ی ضد انقلاب را ایفا کرد و قائله هایی مثل کردستان، ترکمن صحرا، سیستان و بلوچستان، خلق مسلمان، خلق عرب، فاز نظامی منافقین خلق و .... را به وجود آورد به طوری که در جریان کردستان 27هزار نفر از مردم مسلمان ایران به شهادت رسیدند. طبق آماری که منافقین خلق صادر کردند، 12هزار نفر توسط آن سازمان مخوف و جهنمی شربت شهادت نوشیدند. لذا مردم مسلمان ما خواستار مرگ و اضمحلال نظام سلطه آمریکا هستند.

5- نظام خون آشام آمریکا بعد از اینکه متوجه شد نمی تواند با طرح کودتاهای مختلف و قائله های قومی،  نظام نوپای جمهوری اسلامی را از پای در بیاورد از طریق رامسفلد با صدام ارتباط گرفتت که به ایران حمله و روی حمایت های همه جانبه آمریکا حساب کند. صدام هم با تمام سازو برگ و قوا فرصت را غنیمت شمرد و به ایران حمله و مردم چند استان را بی خانمان و جنگ شهرها را شروع و به طور کلی طی 8 سال مشکلات بسیاری برای این مردم به وجود آورد، ولی علی رغم کمک های همه جانبه آمریکا و نظام سلطه رزمنده های اسلامی دشمن متجاوز را تا فراسوی مرز های ایران اسلامی تار و مار کردند، و هجوم فراگیر نیروهای شهادت طلب می رفت که کار رژیم منحوس بعثی را یکسره کند، آمریکا برای نجات صدام به خلیج فارس لشکر کشی کرد و مستقیما وارد درگیری با ایران شد. جنگ نفت کش ها شروع شد سکو های نفتی مارا زدند، اوج خیانت آمریکایی ها با زدن هواپیمای ایرباس ما و انداختن قریب به 300 نفر مرد و زن و کودک به دریا به منتها درجه رسید و بی شرمانه رئیس جمهور آمریکا کسی را که هواپیما را ساقط کرده بود مورد تشویق قرار داد.

6- در آستانه اجرای انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 افرادی مثل جرج سوروس طرح یک کودتای رنگی را با بعضی از منافقین برای نابودی انقلاب اسلامی ریختند، بعضی از مردم را به کف خیابان ها کشاندند و رسانه های آمریکا و به طور کلی غرب آنها را مورد حمایت قرار دادند، نرخ مشارکت 85درصدی را کم خاصیت کردند. در آن توطئه خطرناک اگر حضور به موقع مردم در روز 9 دی نمی بود منافقین حاصل رنج 1000 ساله شیعه را بر باد داده بودند.

7- تحریم های به اصطلاح گزنده و فلج کننده که توسط آمریکایی ها اعمال شد و مشکلات اقتصادی عدیده ایی برای مردم به وجود آمد .

8- نظام آمریکا، بودجه های کلان و هنگفت برای نجات منافقین قدیم و جدید اختصاص می دهد که فتنه برپا کنند. منافقین صدامی که تا مرفق دستشان به خون مردم مظلوم ایران آلوده است برای ضربه زدن به مردم از لیست سازمان های تروریستی خارج می کنند.

امروز نیز با طرح توافق و برجام و ... به خیال خام خود از مشکلات اقتصادی مردم سوء استفاده کرده و آن ها را فریب دهند، در بین برخی از مسئولین نفوذ کرده و قصد ایجاد تفرقه در امت اسلامی را دارندد حال اینکه ملت ایران از جنگ صفین و تاریخ جنگ های امام حسن مجتبی علیه السلام عبرت گرفته و قرآن ناطق عصر خود را رهبر معظم انقلاب می دانند و اجازه نخواهند داد تا فتنه گران و نفوذی ها کیان انقلاب را هدف قرار دهند.

مهناز محمدی ابرقویی

انتهای پیام / ف




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد