Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه:

بصیرت و دشمن شناسی؛ یکی از درس های بزرگ دفاع مقدس بود


امام جمعه ابرکوه گفت: درک بالای ملت در دشمن شناسی و فهم دسیسه های شیطانی دشمن یکی از موضوعاتی است که جنگ تحمیلی موجب آن شد که مردم در تمام زمینه ها فهیم و حساس شوند.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه ابرکوه در خطبه های نماز عید قربان اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس قرار داریم عنوانی که یادآور 8 سال مقاومت ملت سلحشور ایران اسلامی در برابر تهاجم ناجوان مردانه و جنگی تحمیلی است که به لطف خدا سرانجام آن پیروزی پرافتخار ملت ایران شد.


حسینی افزود: یکی از درس های دفاع مقدس این است که دشمن در محاسباتش اشتباه کرد. چیزی که نه فقط در دوران جنگ بلکه پس از آن تا به امروز شاهد آن بودیم. خطازنی دشمنان امریکائی وغربی در محاسباتشان هستیم.


امام جمعه ابرکوهلذا آمریکا همیشه در محاسباتش چه در بحث انرژی هسته ای چه در اقتدار ملی جمهوری اسلامی خطا می زند وغربی ها هم کورکورانه به دنبال او در حرکتند.


با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند: این جنگ یک گنج بود و گنج هم باید استخراج شود، گفت: ما باید تلاش کنیم تا لحظات طلائی که مکرر در این جنگ تحمیلی 8 ساله، ایجاد شده است را از زبان دلیرمردان جبهه توحید، بسیجیان جبهه رفته، آزادگان و جانبازان ایثارگر ثبت دهیم تا ارزشهای دفاع مقدس به دست فراموشی سپرده نشود.


هوشمندی، بصیرت، درک بالای ملت در دشمن شناسی و فهم دسیسه های شیطانی دشمن یکی از موضوعاتی است که جنگ تحمیلی موجب آن شد که مردم در تمام زمینه ها فهیم و حساس شوند.


با شروع سال تحصیلی و فصل دانش به دانش آموزان و نوجوانان هشدار داد: دشمن کاری کرده که این موبایل ها مثل نقل و نبات در دست و پای شما ریخته شود تا با بلوتوث، عکس، فیلم، پیام، واتسآپ، تلگرام و.... شما را سرگرم کنند و از درس، دانش و پیشرفت باز بمانید.


انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد