Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه در نشست شورای فرهنگ عمومی ابرکوه:

کسانی که ساده لوحانه یا هدفمندانه باب نفوذ آمریکا به ایران را باز کنند، خائن اند


امام جمعه ابرکوه در جلسه شورای فرهنگ عمومی گفت: کسانی که ساده لوحانه یا هدفمندانه می خواهند به اسم مذاکره، باب نفوذ آمریکا را به ایران باز کنند عامل خیانت هستند.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان در رابطه با اتفاقات اخیر مجلس شورای اسلامی پیرامون بررسی برجام اظهار کرد: از دید کلی وجود 100 رأی مخالف و 130 رأی موافق نشان دهنده اوج همراهی، آزادی بیان و فهم نمایندگان است اما نکته مهم نحوه بیان این عقاید است که رضایت بخش نبود.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: برخی نمایندگان با توهین و حرکات ناپسند و بیان آن پشت تریبون، شأن مجلسیان را پایین می آورد و چنین رفتاری هیچ گونه وجاهت و زیبایی ندارد. مشاهده این رفتارها از سوی غربیان خوک خور و خوک صفت جای تعجب ندارد، اما مجلس شورای اسلامی در نظر مردم جایگاه ویژه ای دارد که باید نکات اخلاقی در آن رعایت شود.

حسینی تأکید داشت: اگر ما ولایت مدار هستیم، پس نباید جلوتر از ولی امر مسلمین حرکت کنیم؛ وقتی رهبر مجموعه را متدین، دلسوز و فرزندان انقلاب می دانند، پس باید گوش به فرمان رهبر و متحد باشیم و برد و باخت را در دست بگیریم.

وی افزود: رهایی یافتن از زیر چنگال 6 گرگ خون آشام، حداقل زخمی شدن را دارد؛ باید بین بد و بدتر یکی را انتخاب کرد، هر چند بد هیچ گونه محسناتی ندارد، اما بدتر آن است که کاری کنیم آنها ایران هراسی را مطرح کنند. در هر حال دشمنی دشمنان پایان پذیر نیست و هنر ما باید این باشد که آنان را تحمیق کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه یادآور شد: دشمنان در رابطه با پذیرش حق حماقت می کنند اما در مقابله با حق بسیار زیرک بوده که نمونه آن پروراندن افعی خطرناکی همچون داعش است که از طریق آن جنگ های نیابتی را در مناطق مختلف برپا کرده است. ما هرگز به مخیله مان هم خطور نمی دهیم که آمریکا دست از دشمنی با ملت ایران بردارد چرا که آمریکا شیطان بزرگ است.

حسینی خاطرنشان کرد: کسانی که ساده لوحانه یا هدفمندانه می خواهند به اسم مذاکره، باب نفوذ آمریکا را به ایران باز کنند تا دشمن برنامه های خود را در جهت فروپاشی نظام اجرایی کند، خواسته یا ناخواسته عامل خیانت به جمهوری اسلامی ایران هستند. اینان در بخش هایی ازدهه 80 تلاش می کردند آمریکا را دوست نشان دهند، اما سابقه سیاه آمریکا گویای چهره واقعی این شیطان بزرگ است.

امام جمعه ابرکوه متذکر شد: همه ملت ایران باید هوشیارانه و با بصیرت گوش به زنگ تدابیر رهبری باشند و نیک بدانند که مذاکره با آمریکا در غیر از «برجام» سودی به حال جامعه و ملت نخواهد داشت.

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد