Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) ابرکوه:

شرکت 150 مددجوی کمیته امداد ابرکوه دربرنامه های هفته وحدت کانون شهید چمران


مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره)ابرکوه گفت: در هفته وحدت، 150 نفر از مددجویان تحت پوشش این نهاد، در برنامه های ویژه این هفته کانون شهید چمران شرکت کردند.

به گزارش سرو ابرکوه، سیدجلال حسینی مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) ابرکوه، با بیان این خبر اظهار کرد: هفته وحدت از 22 آذر ماه سال جاری آغاز شده و تا 27 این ماه ادامه داشت و کانون شهید چمران کمیته امداد ابرکوه در این هفته، برنامه های متنوع فرهنگی اجرا کرد.

مدیر کمیته امداد افزود: این مرکز فرهنگی، در اولین روز این هفته فضای کانون را آذین بندی کرده و به مدت دو روز متوالی، مسابقه قرائت قرآن از سوره محمد(ص) را با حضور تعداد 30 نفر از دانش آموزان پسر و دختر اجرا کرد و به 6 نفر از برگزیدگان این مسابقه جوایزی اهداء شد.

این مقام مسئول گفت: دیدار با خانواده دانش آموز شهید تولایی از دیگر برنامه های این کانون در این هفته بود که با حضور تعداد 21 نفر از پسران عضو کانون همراه با اهداء گل و شیرینی و اداء احترام به خانواده شهید صورت گرفت.

حسینی به برگزاری جشن بزرگ ولادت با سعادت رسول رحمت و امام جعفر صادق علیهم السلام در سالروز ولادت این دو معصوم(ع) اشاره کرد و افزود: این مراسم شاد و ویژه، با حضور 70 نفر از مادران و زنان سرپرست خانوار در کانون شهید چمران همراه با سخنرانی و مولودخوانی برگزار شد.

وی افزود: همچنین به تعداد 13 نفر از دانش آموزان برگزیده مسابقه کتابخوانی محمد(ص) مثل گل بود نیز در جشن میلاد، جوایزی اهداء گردید.

برگزاری کارگاه اخلاقی بررسی سیره حضرت رسول اکرم(ص) با حضور 20 نفر از دانش آموزان دختر عضو کانون و برگزاری مسابقه فرهنگی همراه با اهداء جوایز، از دیگر برنامه های اجرا شده این کانون بود که مدیر کمیته امداد ابرکوه به آن اشاره کرد.

انتهای پیام / ک
 




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد