Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

صبح امروز برگزار شد؛

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح ابرکوه در قاب تصویر


صبح امروز همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان ابرکوه در ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد.

به گزارش سرو ابرکوه، صبح امروز به مناسبت گرامیداشت سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه با حضور رسولی فرماندار، حجت الاسلام حسینی امام جمعه و دیگر مسئولین شهرستان برگزار شد.

حسینی امام جمعه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام و شهدای انقلاب اسلامی بویژه کبوتران خونین بال فجر آفرین گفت: میثاق نیرو های نظامی و انتظامی در راه پاسداری از انقلاب و حفظ دستاورد ها و ارزشهای آن و وصایای امام (ره) و اهداف شهداء و فرامین مقام معظم رهبری جاودانه است.

وی افزود: امروزه کمترین تردیدی وجود ندارد که پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط رژیم 2500 ساله ستم شاهی در سال 57 نقطه عطف سرنوشت سازی نه فقط برای ایران که برای جهان اسلام و حتی جهان بشریت بود. استقرار حکومت جمهوری اسلامی برای اردوگاه استکبار غیر قابل باور بود چون فرضیه آمریکا و غرب از ایران ، تمکین نکردن ملت در برابر حکومت مذهبی بود – آنان بر این باور بودند که اکر انقلاب هم پیروز شود به جای آن نظام لیبرال دمکرات شکل خواهد گرفت ، اما در کمال شگفتی شاهد استقرار نظامی بر مبنای ارزشهای دینی شدند که بیش از 2/98 درصد مردم به آن رأی دادند.

امام جمعه عنوان کرد: انقلاب اسلامی فرآورده خون شهیدانی است که جز به حاکمیت ناب محمدی نیاندیشند و بزرگترین رسالت و مسئولیت ما در قبال خون شهدا ، حفظ اسلامیت نظام است. چنانچه هویت انقلاب اسلامیت آن بود – هویت نظام مولود این انقلاب هم اسلامیت آن است که رمز دشمنی بد خواهان و بیگانگان با انقلاب و ملت و رهبری ، همین التزام عملی به این هویت و ماهیت نظام است.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد