Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

صبح امروز صورت گرفت؛

روایت تصویری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح ابرکوه


به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی ابرکوه برگزار شد.

به گزارش سرو ابرکوه، صبح امروز با فرارسیدن هفته گرامیداشت ناجا، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، با حضور حجت الاسلام زارع زاده، حجت الاسلام علیزاده امام جمعه بخش بهمن، رسولی فرماندار و دیگر مسئولین ابرکوه و بخش بهمن، در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی ابرکوه برگزار شد.

کمالی فرمانده انتظامی ابرکوه ضمن تسلیت به مناسبت حادثه جانگداز منا به ملت شریف ایران، اظهار کرد: هفته ناجا بهانه ای برای تعامل هر چه بیشتر و رسیدن به آرامش مردم می باشد.


کمالی افزود: عزم و کار اجتماعی در عالی ترین سطح در امنیت اجتماعی که مورد مطالبه مردم و مسئولین می باشد و به تبع آن رضایت خداوند را در پی خواهد داشت، یکی از اهداف ناجا می باشد.


وی بیان کرد: در راستای ساماندهی بخشیدن به اهداف عالی ناجا، هر سال شعار ویژه با رویکرد مشخص با ادغام نام سال توسط مقام معظم رهبری تایید می شود، که طبیعتا این شعار مربوط به این هفته نبوده، بلکه شالوده عمل و سیاست های نیروی انتظامی در طول سال می باشد.


کمالی گفت: شعار امسال هفته ناجا؛ اقتدار پلیس، همدلی و همزبانی، امنیت و آرامش می باشد، که این نشان دهنده این است که سیمای پلیس همه ساله بنا بر مقتضیات زمان، در حال تغییر، تحول، حرکت و پویایی است.


این مقام مسئول خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی درصدد است با تلاش شبانه روزی و جلب مشارکت شهروندان، جامعه را به عالی ترین سطح اقتدار در زمینه امنیت اجتماعی برساند.


فرمانده انتظامی ابرکوه در پایان اعلام کرد: شهروندان می توانند هرگونه انتقادات و پیشنهادات خود را، با شماره 197 در اختیار مسئولین قرار داده و در سهولت انجام امور آنان را یاری کنند.


گفتنی است در پایان مراسم فرمانده انتظامی شهرستان از پرسنل ستاد، اصناف، رانندگان برتر و خبرنگاران فعال ابرکوه تجلیل کرد.


انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (3 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد