Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرمانده انتظامی ابرکوه:

نقش رسانه‌ها فراتر از اطلاع‌رسانی است/ افزایش 38 درصدی کشف انواع مواد مخدر در ابرکوه


فرمانده انتظامی ابرکوه، در نشست با خبرنگاران گفت : امروز نقش رسانه‌ها فقط اطلاع‌رسانی نیست، بلکه نقش مؤثری بر جریانات و مسائل کشور دارند.

به گزارش سرو ابرکوه؛ صبح امروز پس از صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان، نشست خبری فرمانده نیروی انتظامی ابرکوه با اصحاب رسانه برگزار شد.

نقش رسانه بالاتر از اطلاع‌رسانی است
سرهنگ علیرضا صالحی فرمانده انتظامی ابرکوه در این نشست ضمن تبریک هفته ناجا به سبزپوشان این عرصه و حافظان امنیت، اظهار کرد : امروز نقش رسانه‌ها فقط اطلاع‌رسانی نیست، بلکه نقش مؤثری بر جریانات و مسائل کشورها دارند.

سرهنگ صالحی ادامه داد : رسانه به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین وسایل ارتباطی در تأمین و حفظ امنیت، به‌خصوص امنیت اجتماعی نقش به سزایی دارد.

رسانه نقش مؤثری در جلوگیری از وقوع جرائم دارد
وی با اشاره به «پلیس مقتدر؛ امین مردم» شعار امسال هفته ناجا، از خبرنگاران شهرستان خواست؛ نقش خود را در حوزه تأمین امنیت و جلوگیری از جرائم افزایش دهند، تا پلیس همچون سال‌های گذشته با تلاش و مدیریت جهادی، کارآمدی و اقتدار خود را با مشارکت مردم به اثبات برساند.

فرمانده انتظامی ابرکوه، در حاشیه این نشست در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، بیان کرد : تأمین امنیت و آرامش؛ موهبتی است که نصیب کارکنان ناجا شده است، که در راستای اهداف نظام و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، از هرگونه فداکاری و ایثارگری دریغ نکرده‌اند.

دشمن از تهاجم نظامی و فرهنگی نتیجه نگرفت، به جنگ اقتصادی روی آورد
صالحی تصریح کرد : در این برهه از زمان دشمنان قسم‌خورده کشور از تهاجم نظامی و فرهنگی مأیوس شده و به جنگ اقتصادی روی آورده‌اند و همچنین قصد برهم زدن افکار و اندیشه جوانان را دارند، پلیس با بصیرت و بینش سیاسی برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری، این مهم را به‌خوبی درک کرده و با تمام توان مقابل اخلال گران اقتصادی ایستاده و برابر قانون با آنها قاطعانه برخورد خواهد کرد.

افزایش 38 درصدی کشف انواع مواد مخدر در ابرکوه
وی، ضمن ارائه گزارش عملکرد یک‌ساله، گفت : نسبت به سال گذشته در حوزه مبارزه با مواد مخدر شاهد افزایش 38 درصدی کشف انواع مواد، افزایش 52 درصدی کشف سرقت‌ها و کاهش سرقت ماشین، طلافروشی، موتورسیکلت، کشف کالاهای قاچاق مثل لاستیک، موتور سنگین و...، کاهش 17 درصدی تصادفات برون‌شهری و افزایش 25 درصدی درون‌شهری که بیشترین آمار آن مربوط به موتورسواران و عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی است، بودیم.

بیش از 12 هزار امداد خواهی از پلیس 110 ابرکوه
صالحی، با تأکید بر انجام اقدامات لازم و به‌موقع در طرح پاک‌سازی نقاط آلوده در محور مواصلاتی و طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، افزود : در حوزه پلیس 110، تعداد 12 هزار و 82 مورد امداد خواهی و تماس تلفنی ثبت‌شده است، که از این تعداد 7 هزار و 522 مورد آن توسط نیروهای پلیس عملیاتی و 4 هزار و 560 مورد آن با ارشاد و راهنمایی رفع شده است.

فرمانده انتظامی ابرکوه، در پایان توصیه کرد : شهروندان هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه توزیع مواد مخدر به نیروی انتظامی گزارش کرده و همچنین از نگهداری طلا، جواهرات و وجه نقد در منزل، زمانی که خالی از سکنه است، خودداری کنند، تا فرصت را از افراد سودجو و فرصت‌طلب بگیرند.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد