Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس ثبت احوال ابرکوه:

طلاق، در ابرکوه 5.8 درصد کاهش داشته است


رئیس ثبت احوال ابرکوه از ثبت 32مورد طلاق در 6 ماهه نخست امسال در این شهرستان خبر داد و گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ،5.8 درصد کاهش داشته است.

به گزارش سرو ابرکوه، غلامرضا شفیعی رئیس ثبت احوال ابرکوه، درگفت وگو با ایرنا ضمن اعلام این خبر افزود: درهمین مدت 529 نوزاد متولد شدندکه نسبت به مدت مشابه سال قبل چهار درصد کاهش دارد.

وی افزود: در شش ماهه نخست امسال 113مورد وفات دراین اداره ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 16 درصد کاهش داشته است.

شفیعی ادامه داد: خانوادi ها بیشتر نام های فرزندانشان را از اسامی ائمه اطهار (ع) برای پسران از نام محمد، علی، امیرعلی، حسین ، ابوالفضل، امیر محمد و امیرعباس و برای دختران نام فاطمه، زهرا، زینب و ریحانه انتخاب کردند.

این مسئول بابیان اینکه در 6 ماهه نخست امسال243 مورد ازدواج ثبت شد افزود: این رقم نسبت به سال قبل 10 درصد کاهش نشان می دهد.

این مسوول، ازصدور سه هزارو 581 فقره کارت ملی هوشمند درشش ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: تاکنون بیش از هفت هزار و500 مورد کارت ملی هوشمند برای متقاضیان صادر شده است.

رئیس ثبت احوال شهرستان ابرکوه تصریح کرد: درهمین مدت یکهزار و 413 جلد شناسنامه مکانیزه برای افراد بالای 15 سال و نیز برای نوزادان دراین شهرستان صادر شده است.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون برای افراد بالای 15 سال بیش از 15هزار و 591 جلد شناسنامه مکانیزه صادرشده است و این شناسنامه ها دارای فناوری جدید و ضریب امنیتی بالایی هستند و قابلیت جعل ندارند.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد