Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه بخش بهمن:

عده ای خواسته یا نخواسته وحدت مردم را خدشه دار می کنند/ راه اندازی مرکز قرآنی در بخش بهمن


امام جمعه بخش بهمن گفت: همه باید هوشیار باشیم، که عده ای خواسته یا نخواسته به اموری کوچک دامن می زنند، که اتحاد و وحدت را شکسته و مردم را مقابل یکدیگر قرار می دهند.

به گزارش سرو ابرکوه؛ حجت الاسلام علیزاده امام جمعه بخش بهمن، ضمن تشکر از حضور گسترده مردم در مراسمات راهپیمایی روز قدس، نماز جمعه و شب های قدر اظهار کرد: وحدت و همدلی بین مردم و جناحها از برکات و آثار نماز جمعه و نماز اعیاد مختلف من جمله عید سعید فطر می باشد.


علیزاده افزود: همه باید قدر این نعمت معنوی را بدانند و کاری نکنند که به این وحدت خدشه ای وارد شود. چرا که اگر وحدت از بین برود، دشمنی جای آن را می گیرد و آخرالامر منجر به عقب افتادگی شهر و بخش می شود.


وی بیان کرد: لذا این موضوع به نفع هیچ کس نیست. همه باید هوشیار باشیم، که عده ای خواسته یا نخواسته به اموری کوچک و سطحی دامن می زنند و دنبال این هستند، که اتحاد و وحدت را شکسته و مردم را در مقابل یکدیگر قرار دهند.


علیزاده با اشاره به کمک برای ارتقاء فرهنگ و برنامه های فرهنگی شهر گفت: یکی از برنامه های مورد دغدغه خانواده ها، تاسیس و راه اندازی یک مرکز قرآنی در بخش بهمن بود، که به لطف خدا امروز این امر محقق و مکانی به متراژ 400 الی 500 متر جهت پذیرش علاقمندان در حال راه اندازی می باشد و شنبه عصر مراسم افتتاحیه آن برگزار خواهد شد.


امام جمعه بخش بهمن خاطر نشان کرد: موضوع دیگر اینکه زمینی به متراژ 12 هزار مترمربع در موقعیت خوب شهر جهت احداث مصلای نماز جمعه، در نظر گرفته شده و در حال پیگیری است، که ان شاءالله به همت مسئولین و مردم هر چه زودتر راه اندازی شود.


انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد