Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه موقت ابرکوه:

عقب نشینی در مذاکرات، آغازی برکوتاه آمدن در تمامی مسائل دیگر است


امام جمعه موقت ابرکوه در کارگاه آموزشی نقش علم در توانمندی کشور به مناسبت دهه فجر گفت: مذاکره خود نوعی اعتبار برای کشور ماست، اما اگر ما در این مساله کوتا بیاییم فردا باید در تمامی مسائل کوتاه بیاییم چرا که هدف کشورهای غربی عقب نگه داشتن ایران است همانطور که قبل از انقلاب وضعیت این بود.

به گزارش سرو ابرکوه؛ حجت الاسلام فتاحی امام جمعه موقت ابرکوه در کارگاه نقش علم در توانمندی کشور که در مدرسه علمیه کوثر به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر برگزار شد اظهار داشت: برخی فکر می کنند پیشرفت در سیاست، اقتصاد و مدیریت قوی است ولی مدیریت خخوب در علم است همانطور که امام علی علیه السلام فرمودند: العلم سلطان...


امام جمعه موقت ابرکوه با بیان اینکه هر کس از نظر علمی قوی تر باشد موفق تر است گفت: جمعیت ما تا زمانی که بی سوادند محکوم اند ولی آگاهی انسان را حاکم می کند.


حجت الاسلام فتاحی گفت: قبل از انقلاب آنقدر مردم ایران عقب مانده بودند که مجلس ما به اتباع خارجی حق کاپیتولاسیون داد اما امام با این حق به شدت برخورد کرد این همان عزت اسلامی است که در پرتو آن بعد از انقلاب به همه ملت رسید.


وی افزود: انقلاب به مردم ایران ثابت کرد که اگر به خود متکی باشیم می توانیم به والاترین مرتبه برسیم.


فتاحی بر اعتماد به نفس و تقویت روحیه می توانیم در کشور تاکید کرد و افزود: امروز که می بینید مهمترین مساله دنیا مسائل هسته ای ایران است، به خاطر این است که علم به کشور اسلامی ایران سلطنت داده و تاکید رهبر انقلاب بر مساله خود اتکایی به همین دلیل است.


مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) ابرکوه عنوان کرد: مذاکره خود نوعی اعتبار برای کشور ماست ، بعد از هر مانور نظامی تن کشورهای غربی می لرزد و این همان سلطنت علم بر جهان است و این ها همه به برکت انقلاب است.


این استاد حوزه ادامه داد: الآن اگر ما در مساله هسته ای کوتاه بیاییم فردا باید در مساله نظامی کوتاه بیاییم چرا که هدف کشورهای غربی این است که ما را عقب نگه دارند همانطور که قبل از انقلاب وضعیت این بود.

گفتنی است این برنامه با همکاری کانون شهید چمران ابرکوه برگزار شد.




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد