Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه:

فعالیت تیم شهرداری ابرکوه با کمترین هزینه، مصداق مدیریت جهادی است


امام جمعه ابرکوه در بازدی از شهرداری گفت: شهردار و تیم مدیریت این دوره شهرداری، با وجود محدودیت های مالی، فعالیت های ارزنده ای انجام داده است که مصداق مدیریت جهادی است.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی در بازدید از شهرداری ابرکوه با تقدیر از فعالیت های این شهرداری ظرف دوسال گذشته اظهار داشت: مردم باید بدانند که همراهی با شهرداری کمک به خانه بزرگ خودشان است زیرا شهر تنها با حضور شهروند تفسیر می شود و اگر شهروندان مسئولیت پذیری داشته باشیم می توان به رشد فعالیت های توسعه ای دلگرم بود.

حجت الاسلام حسینی تأکید کرد: انتظار داریم که همانطور که شهرداری با مدیرت خود خدمات شایسته ای ارائه می کند متقابلأ مردم نیز نسبت به حمایت از شهرداری در بخش های مختلف دلگرم کننده باشند.

این مقام مسئول در مورد فعالیت های شهرداری و میزان اثر گذاری آن در جامعه گفت: اهمیت توفیق شهرداری از این جهت برای ما مهم است که شهرداری پیشانی شهر است و هر چقدر از شهر بگوییم محور سخنان ما به شهرداری و فعالیت آن باز می گردد.

وی افزود: از نظر عموم شهروندان و مسافران، شهر زمانی شاخصه های موفقیت را دارد که در مورد مسائلی مانند نماسازی و زیباسازی شهرداری و دیگر مسائل مرتبط موفق عمل کرده باشد و در غیر این صورت هر چقدر از شهر تعریف کنیم در مورد شهر قضاوت مثبتی صورت نمی گیرد.

حسینی گفت: اطمینان داشتیم که کاردانی و تجارب شهردار ابرکوه در سامان دادن به شهر ابرکوه موثر است و به لطف خدا انتظاراتمان که همان انتظارات مردم بود برآورده شد.

وی ادامه داد: زمانی که مردم فعالیت شهرداری را ببینند در زمینه دادن حقوق شهرداری مانند عوارض همکاری بیشتری خواهند داشت که دلگرمی مجموعه خدمتگزاران مردم در شهرداری را به دنبال خواهد داشت.

امام جمعه ابرکوه گفت: در گذشته نیز از شهرداری در مورد ارائه خدمات بیشتر انتظار داشتیم ولی در مقام عمل چندان انتظاراتمان بر آورده نشد ولی در ظرف دوسال گذشته و با حضور تیم جدید مدیریتی در شهرداری ابرکوه شاهد خدمات ارزنده ای بودیم.

حسینی ادامه داد: این نکته جای تقدیر ویژه دارد که فعالیت های شما در این مدت با وجود محدودیت های مالی زیاد انجام گرفته است.

وی بیان کرد: شاخصه های فعالیت جهادی این است که با نبود پول و بودجه و اعتبار به دنبال بهانه ای برای کار نکردن نبود؛ بلکه باید همت بلند، عزم و اراده و توانمندی خود و همکارانمان در یک مجموعه را سرمایه کار بدانیم و بر اساس آن برنامه ریزی کنیم.

وی افزود: در این صورت است که با دست خالی و با عزم و اراده جهادی می توان کارهای بزرگی انجام داد.

امام جمعه ابرکوه با اشاره به این که شهردار و تیم مدیریت این دوره شهرداری ابرکوه در این راستا گام برداشته اند تأکید کرد: با روحیه و مدیریت جهادی می توان بر بسیاری از مشکلات غلبه کرد و کارهای بزرگی را به سرانجام رساند و قطعأ و در این صورت مردم نیز در این راستا یاری رسان مسئولان خواهند بود.

انتهای پیام /ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد