Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مسئول امور مالی شهرداری مطرح کرد:

کاهش 80 درصدی بودجه ارزش افزوده پیش بینی شده شهرداری ابرکوه


مسئول امور مالی شهرداری ابرکوه در جمع خبرنگاران از کاهش 80 درصدی بودجه اختصاصی ارزش افزوه پیش بینی شده به این مجموعه خبر داد.

به گزارش سرو ابرکوه، علیرضا احسانفر مسئول امور مالی شهرداری طی نشستی با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به بحران مالی و اقتصادی که در سراسر کشور فراگیر شده است بودجه ارزش افزوده شهرداری ابرکوه با 80 درصد کاهش مواجه گردیده و تنها 20 درصد از این بودجه را دریافت می نماید که این موضوع مشکلاتی را برای مجموعه شهرداری ایجاد خواهد کرد.

احسانفر ضمن اشاره به افزایش 47 درصدی بودجه شهرداری در سال 92 ، تأکید کرد: افزایش بودجه سال 92 نسبت به سالهای گذشته را، می توان یک افزایش چشمگیری دانست که در دوره جدید مدیریت شهری برای اولین بار در تاریخ فعالیت شهرداری ابرکوه صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: بودجه سال 93 نسبت به آنچه شهرداری به شورای اسلامی شهر پیشنهاد کرده بود با افزایش 50 درصدی همراه بوده که بر عکس روال معمول  ۶۰ درصد در کارهای عمرانی و مابقی صرف هزینه های جاری شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری ابرکوه، در سال 94 یک بودجه 6 میلیاردی از سوی این مجموعه پیش بینی شده بود که تا کنون فقط 50 درصد آن محقق شده است.

احسانفر در ادامه پاره ای از فعالیت های شهرداری ابرکوه را بدین شرح عنوان کرد: برون سپاری نگهبانی کارخانه آسفالت، گنبدعالی، آتش نشانی، کشتارگاه، پارک بانوان، خرید ماشین آلاتی همچون غلطک ویبره، بیل میکانیکی، خودرو سواری، کمپرسی و وانت مزدا، برگزاری دو جشن بزرگ شهروندی، توجه به مسائل رفاهی کارکنان، راه اندازی صندوق قرض الحسنه کارکنان، ثبت موسسه خیریه و بازسازی کارخانه آسفالت و ...

انتهای پیام/ م.ف



Loading the player...



Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد