Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه:

قحط الرجّال است که زن برای برنامه های عمومی دعوت می کنید/ شورا؛ شهرداری انتخاب کنند که در مدیریت شهری باسابقه و قوی باشد


امام جمعه ابرکوه ضمن انتقاد از استفاده مربی خانم در برنامه های عمومی گفت: همه ما در قبال مصالح جامعه مسئول هستیم و نباید کاری کنیم، که در جامعه منکر و کارهای خلاف شئونات دینی ترویج شود.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در خطبه های نماز جمعه امروز ضمن گرامیداشت روز مباهله اظهار کرد: مباهله یکی از ایام پرافتخار مسلمانان به ویژه پیروان مکتب ولایت است.

مسئولان هوشیار باشند که گاهی شیاطین زیر آبی می زنند
حجت الاسلام حسینی، با اشاره به برنامه پیاده روی که جهت بیان راهکار مبارزه با هپاتید و بیماری دیابت در ابرکوه برگزار شده بود، افزود: همه ما در قبال مصالح جامعه مسئول هستیم و نباید کاری کنیم، که در جامعه منکر و کارهای خلاف شئونات دینی ترویج شود، مخصوصاً در شهرستان ابرکوه که دارالمؤمنین استان است.

وی از همه مسئولین و مدیرانی که توصیه های صیانت بخش وی در جلسات درس اخلاق مدیران را عملی می کنند، تشکر و تأکید کرد: امّا مسئولان هوشیار باشند که گاهی شیاطین زیر آبی می زنند. اولاً قحط الرجّال نیست که زن برای برنامه های مذکور دعوت شود و برای عموم آموزش می دهد.

حسینی تصریح کرد: ثانیاً باید برنامه های کارشناس کنترل شود تا با حرکات سخیف به عواطف مذهبی این مردم پاک آسیب نرساند. چرا تأکید برآمدن کارشناس مرد نکردید.

دولتمردان قاطعانه با فجایع پاکسازی قومی در میانمار برخورد کنند
امام جمعه ابرکوه عنوان کرد: متأسفانه در جهان اسلام شاهد تداوم جنایت ارتش میانمار و عوامل امریکا و اسرائیل علیه مسلمانان هستیم. قتل عام بیش از چهار هزار مسلمان میانماری و سکوت مرگبار مجامع حقوق بشری، عواطف مسلمانان را در جهان جریحه دار کرده است.

حسینی اذعان کرد: به رغم محکومیت ملت های جهان، سازمان های بین المللی که آلت دست امریکا و اسرائیل هستند و این جنایت را از اهداف خود می دانند، عملاٌ با این قتل عام فجیع و آوارگی صدها هزار روهینگیایی و پاکسازی قومی در میانمار همراهی می کنند.

این مقام مسئول از دولتمردان خواست تا قاطعانه تر با این فجایع برخورد کنند و از مسلمانان مظلوم حمایت کنند.

شورا؛ شهرداری انتخاب کنند که در مدیریت شهری باسابقه و قوی باشد
وی ضمن آرزوی توفیق برای مجموعه شورای جدید شهر، گفت: امیدوارم با تفاهم جمعی در انتخاب شهردار کسی را گزینه کنند که توانمند، کاردان، باسابقه و با مدیریت قوی در مدیریت شهری باشد و بتواند از راه های مقدور و قانونی برای شهر جذب اعتبار کند و چهره  شهر را تحولی مطلوب بخشد.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد