Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

نماینده مردم یزد و اشکذر:

مسئولان اصفهان نتوانسته اند مردمشان را نسبت به تصمیماتی که می‌گیرند اقناع کنند


نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس گفت: ما خطاب به آقای رئیس جمهور هم درخواستی را ارائه داده‌ایم و از وی خواسته‌ایم سریعتر به ماجرا ورود کند تا مشکلات بیشتر از این نشود.

به گزارش سرو ابرکوه، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در رابطه به رخدادهای اخیر پیرامون لوله انتقال آب یزد در مصحبه با خبرنگار یزدرسا گفت: می توان گفت: حرکت مردم و کشاورزان اصفهانی در ماجراهای اخیر هم مدیریت شده و هم مدیریت نشده است. مدیریت نشده یعنی اینکه مسئولین نمی‌توانند مردم را نسبت به اجرایی تصمیماتی که مسئولین‌شان می‌گیرند اقناع و توجیه کنند.

سید ابوالفضل موسوی ادامه داد: اما ما این کار را در یزد انجام دادیم یعنی از مردم درخواست کردیم که آرامش خودشان را حفظ کنند و اجازه دهند مدیران مربوطه کار را دنبال کنند.

وی افزود: نامه‌ای هم که دیروز من به مردم گزارش دادم و از آن‌ها خواهش کردم که آرامش‌شان را حفظ کنند در همین راستا بود.

نماینده مردم یزد در مجلس تأکید کرد: در اصفهان اما این مسئله به طور کامل مدیریت نشده و اقداماتی انجام می‌شود که مدنظر مسئولین  و نمایندگان مردم آن استان نیست.

موسوی افزود: لذا ما باید خونسردی‌مان را بیشتر حفظ کنیم درست است که آب آشامیدنی یزد قطع شده و مشکلات استان یزد بیشتر است ولی به هر حال با توجه به شرایط حاکم بر رخدادهایی که در حال اتفاق است باید بتوانیم مدیریت کرده تا کار به مسائل سیاسی و آشوب کشیده نشود.

وی خاطرنشان کرد: ما خطاب به رئیس جمهور هم درخواستی را ارائه دادیم و از وی خواستیم سریعتر به ماجرا ورود کند تا مشکلات بیشتر از این نشود.

موسوی در رابطه با برخی از مواضع نمایندگان مردم اصفهان در مجلس پیرامون موضوع آب انتقالی به یزد نیز گفت: نماینده‌های مردم اصفهان هم مجبور هستند به مردم حوزه انتخابیه‌شان پاسخ بدهند همان‌طور که من هم مجبورم به مردم حوزه انتخابیه‌ام پاسخ بدهم.

وی تصریح کرد: به هر حال ما یزدی‌ها باید قدری با احتیاط بیشتر رفتار کنیم چون در این‌گونه مسائل بیش از همه ما متضرر می‌شویم و نباید اجازه دهیم که خدای ناکرده بار سیاسی این رخدادها روی دوش ما شکسته شود.

نماینده مردم یزد در مجلس اضافه کرد: به هر حال مسیر انتقال آب یزد حداقل تا دو سه سال دیگر از استان اصفهان است و ما باید با مردم و کشاوروزان اصفهان مدارا کنیم. باید نهایت دقت و هوشیاری را به خرج دهیم که اتفاقی نیفتد و مردم هم به ما اجازه بدهند تا این مسئله را مدیریت شده پیش ببریم.

انتهای پیام/




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد