Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام‌جمعه موقت ابرکوه:

مسئولان راهکارهای رهبری را در برجام و اقتصاد اجرا کنند، که مردم وارد عمل نشوند


امام‌جمعه موقت ابرکوه، گفت : چنانچه مسئولان، راهکارهای ارائه‌شده رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصادی و برجام را اجرا نکنند، مردم خود وارد عمل خواهند شد.

به گزارش سرو ابرکوه؛ ظهر امروز حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقی فتاحی امام‌جمعه موقت ابرکوه، در خطبه‌های نماز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار سران قوا و جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام، اظهار کرد : آمریکا با نقض برجام یکبار دیگر بدعهد و قابل‌اعتماد نبودن خود را نه‌تنها برای ملت ایران بلکه برای دنیا ثابت کرد.

حجت‌الاسلام فتاحی گفت : امیدواریم افرادی که مدعی مذاکره با آمریکا جهت رسیدن به هدف‌های والا بودند، اکنون در جریان برجام به این تجربه دست‌یافته باشند که کشوری همچون آمریکا با دولتمردان سست و بی‌اراده‌ای که معاهدات بین‌المللی را نقض و رد می‌کنند، قابل‌اعتماد نبوده و نخواهند بود.

فتاحی با تأکید بر اینکه به گفته رهبر معظم انقلاب، اروپاییان برای ادامه برجام باید تضمین و تعهداتی محکم به ایران بدهند، افزود : ایشان بارها راهکار مشکلات اقتصادی و نحوه برخورد با کشورهای بیگانه را در بیانات خود مطرح کردند، لذا مسئولان برای رهایی از این اوضاع باید آنها را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند.

امام‌جمعه موقت ابرکوه عنوان کرد : درصورتی‌که دولتمردان و مسئولانی که در صدر امور کشور قرار دارند این راهکارها را عملی نکنند و مردم همچنان در زندگی و تأمین معیشت با سختی مواجه باشند، خودشان وارد عمل می‌شوند و آنها را نیز مجبور به رعایت بهترین‌ها می‌کنند.

وی با گرامیداشت روز قانون و هفته مجلس، گفت : مجریان قانون خود باید با رعایت موازین و اصول، حرمت قانون را نگه‌دارند تا رعایت آن برای عموم نیز نهادینه شوند و در این صورت مجموعه قانون، مجموعه موفقی خواهد بود.

فتاحی خاطرنشان کرد : اگر چنانچه قوه مجریه در اجرای قانون، قوه قضائیه در برخورد با متخلفان و قوه مقننه در نظارت و کنترل کوتاهی کنند و چهارچوب قانون را رعایت نکنند، درنتیجه قانون به‌درستی اجرا نمی‌شود و اختلال در آن، نظم و ترتیب امور را به هم می‌ریزد.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد