Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در جلسه هماهنگی برنامه ای 13 آبان مطرح شد

مسئولیت نسل جوان؛ حفظ آثار انقلاب و قضیه 13 آبان است


امام جمعه ابرکوه گفت: نسل جوان به ویژه دانش آموزان باید با اهداف و پیام ها و رازز ماندگاری 13 آبان آشنا شده و آن را حفظ کنند.

به گزارش سرو ابرکوه، جلسه هماهنگی برنامه های 13 آبان و اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور با حضور جمعی از مسئلان شهریتان در فرمانداری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، رسولی فرماندار ابرکوه ضمن تشریح برنامه های 13 آبان این شهرستان اظهار کرد: اجرای برنامه های گرامیداشت 13 آبان و شهادت شهید حسین فهمیده در راستای استمرار بخشی به اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام می باشد.

وی افزود: همچنین 8 آبان روز نوجوان و آغاز هفته بسیج دانش آموزی می باشد که گرامیداشت آن نشان دهنده حضور دانش آموزان، دانشجویان و نوجوانان در تمام عرصه های انقلاب است.

در ادامه حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه ضمن قدردانی از اقدامات فرماندار درراستای گرامیداشت مناسبت های ملی و انقلابی گفت: با اجرای برنامه های 13 آبان، دانش آموزان باید با پیام و اهداف و راز ماندگاری این روز آشنا شوند. اگر در این روز اتفاقی رخ داده است برای دانش آموزان مسئولیتی ایجاد کرده که باید حافظ آثار انقلابی باشند.

حسینی تصریح کرد: دشمن در جهت ربودن عقاید و اندیشه های نسل جوان ما و جدا کردن جوانان از آرمان های انقلاب تلاش مضاعفی دارد؛ لذا باید به اندازه وظیفه ای که در راستای مقابله با این تهاجم داریم تلاش کرد و قصور و کوتاهی نداشته باشیم.

گفتنی است در ادامه این جلسه نیز هر یک از مسئولان، پیشنهادات و نظرات خود را جهت هر چه بهتر برگزاری این مراسم عنوان کردند.

انتهای پیام / م ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد