Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه:

13 آبان، روز مرگ سیاست های استعمارگرانه و سردمداران کاخ سفید است


امام جمعه ابرکوه گفت: منظور از «مرگ بر امریکا» مرگ بر سیاست های استعمارگرانه و سردمداران کاخ سفید است، که حیات خود را در مرگ دیگران می دانند.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه در جلسه شورای اداری ضمن گرامیداشت روز 13 آبان، اظهار کرد: منظور از مرگ بر امریکا، مرگ بر سیاست های استعمارگرانه و سردمداران کاخ سفید است، که حیات خود را در مرگ دیگران می دانند.


حسینی افزود: هدف اصلی امریکا در منطقه و جهان؛ حفظ منافع پوشالی و خود ساخته اش می باشد. همچنین شعارهای پرفریب حقوق بشر، حقوق زنان، آزادی بیان، صلح و دوستی و.... همه نقابی بر چهره وحشتناک این دیو ستم است، تا ماهیت پلیدش بر افکار عمومی هویدا نشود.


وی گفت: حقیقت این است که این حرف ها و شعارها هرگز جنبه عملی نداشته و نخواهد داشت. زیرا ملت های جهان شنیده اند و ملت ایران به چشم دیده است که ژست های بشردوستی و سرنوشت خواهی آنها دروغ است.


امام جمعه ابرکوه بیان کرد: چرا که امریکائی ها فقط خودشان و اسرائیلی ها را بشر می دانند و کشتار مردم عراق، سوریه، افغانستان و دیگر کشورهای مسلمان، برایشان در حکم کشتن گنجشک است!


حسینی تصریح کرد: سیزده آبان روز آگاهی ملت های تحت ستم و ابراز خشم ملت ایران علیه امریکا است. در این خصوص نسل جوان دانش آموز و دانشجو طلایه دار جبهه مبارزه با استکبار جهانی به سردمداری امریکا هستند.


وی تاکید کرد: اینها میراث داران نسل انقلاب آفرین می باشند و قطعاً حضور عموم مردم عزیز بویژه جوانان و نوجوانان زمینه یأس و ناکامی افزون تر دشمنان خدا و ملت را فراهم خواهد کرد.


انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد