Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس مخابرات شهرستان ابرکوه:

مشترکین شهرک گلستان در صورت مشاهده مجدد اختلال در تلفن ها اطلاع رسانی کنند


رئیس مخابرات شهرستان ابرکوه گفت: مشکلات تلفن شهرک گلستان، برطرف شده است، مشترکین این منطقه در صورت مشاهده مجدد اختلال در شبکه، اطلاع رسانی کنند.

در پی تماس تلفنی برخی مردم با پایگاه خبری سرو ابرکوه، مبنی بر وجود مشکلاتی در خطوط تلفن شهرک گلستان، خبرنگار این پایگاه علت را از رئیس مخابرات شهرستان جویا شد.

نعمت اله اکرمی رئیس مخابرات شهرستان ابرکوه در این خصوص اظهار کرد: پس از راه اندازی سیستم مخابرات در شهرک گلستان و در پی درخواست های مکرر شهروندان ساکن در این شهرک، کافو نوری گلستان در خیابان تامین اجتماعی نصب و راه اندازی شد.

اکرمی افزود: بعد از آن تماس هایی از طرف مشترکین این شهرک با مخابرات مبنی بر وجود مشکلات صورت گرفت و این مرکز اقدام به بررسی علل بروز این مشکل کرد.

وی با تاکید بر اینکه وجود نواقص در ابتدای کار طبیعی است، گفت: مشکلات تا امروز تا حد امکان برطرف شده است و جهت اطمینان از رفع نواقص با مشترکین که به نوعی مشکلاتی داشتند تماس گرفته شد.

رئیس مخابرات ابرکوه تصریح کرد: همشهریان ساکن شهرک گلستان که در حال حاضر دچار این مشکل هستند، با مراجعه به سامانه خرابی تلفن به شماره ۲۰۱۱۷ به مسئولان مربوطه در مخابرات اطلاع رسانی کنند.

اکرمی با بیان اینکه مخابرات جهت حل مشکلات تلفنی همشهریان نهایت تلاش را دارد، خاطر نشان کرد: بررسی ها بر روی این کافو نوری ادامه دارد و منتظر هستیم که مشکلات این کافو به صفر برسد تا بتوانیم نسبت به راه اندازی کافو نوری جدید واقع در خیابان ایثارگران اقدام کنیم.

انتهای پیام/ ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد