Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه بخش بهمن:

معامله قرن؛ با هدف حذف فلسطین اهمیت روز قدس را دو چندان کرد/ ادامه خط فکری امام راه نجات کشور است


امام جمعه بخش بهمن، گفت : ادامه و اجرای خط فکری امام راحل راهکار نجات کشور و استمرار انقلاب است و علت هجمه دشمن به ولایت فقیه، تشابه سیاست فکری و راهبری رهبر و امام راحل است.

به گزارش سرو ابرکوه؛ حجت الاسلام و المسلمین رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن در خطبه های امروز نماز همزمان با روز قدس، با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع استادان و نخبگان دانشگاهی، اظهار کرد : هدف و برنامه آمریکا این بود که بعد از مذاکرات قبلی و عمل نکردن به وعده های برجامی، با فشار بر ایران برجام 2 را رقم بزنند و در خصوص صنعت دفاعی و برنامه موشکی که حیثیت و ناموس کشور است، مذاکره کند.

درباره مسائل ناموسی انقلاب مذاکره نمی کنیم
حجت الاسلام علیزاده گفت : این موضوع خواب را از چشمان آنها گرفته چون هر روز رو به پیشرفت است و به همین خاطر جبهه استکبار در راس آن آمریکا جرات نگاه چپ کردن به ایران را ندارد.

وی با اشاره به اینکه آنها می خواهند این قدرت را از ما بگیرند تا بتوانند ما را به زانو در آورند؛ افزود : رهبر معظم انقلاب فرمودند مذاکره با آمریکا هیچ فایده نداشته بلکه ضرر دارد. آمریکایی‌ها با وعده مجدد مذاکره به دنبال آن هستند تا نفوذ و اقتدار جمهوری اسلامی را در دنیا از بین ببرند. لذا درباره مسائل ناموسی انقلاب مذاکره نمی کنیم.

خطیب جمعه بخش بهمن، بیان کرد : اگر امروز هنوز کسی باشد که تصور کند مذاکره با آمریکا می‌تواند مشکلات کشورمان را حل کند بزرگترین خیانت را به این آب و خاک انجام داده‌ است.

معامله قرن؛ بهانه آمریکا و صهیونیست برای حذف کامل فلسطین
علیزاده تأکید کرد : امروز شرایط فلسطین با گذشته بسیار متفاوت است، چون آمریکایی ها و هم پیمانانشان  به دنبال حذف فلسطین هستند، تا با عنوان "معامله قرن" بخش های دیگری از خاک فلسطین را به سرزمین های اشغال شده توسط رژیم صهیونیستی الحاق کنند.

وی ادامه داد : آنها به دنبال خلع سلاح و ارتش از فلسطین و عدم بازگشت آوارگان فلسطینی هستند، اما بدانند همانگونه که طرح آمریکایی ها برای ساختن خاورمیانه جدید شکست خورد و به جای آن خاورمیانه انقلابی شکل گرفت به لطف خدا معامله قرن هم شکست خواهد خورد. 

خیانت کشورهای عربی و معامله قرن، اهمیت روز قدس رو بیشتر کرده است
علیزاده تصریح کرد : روز قدس که از ابتکارات امام راحل است، همیشه دارای اهمیت بوده و نقش مهمی در خنثی کردن توطئه ها علیه فلسطین داشته است. ولی در شرایط کنونی و با توجه به خیانت کشورهای عربی جهت گسترش ارتباط با اسرائیل و همچنین اعتلاف غربی- عبری و عربی و اهداف شوم معامله قرن، از اهمیت بیشتری برخوردار است.

حمایت از فلسطین حمایت از انسانیت است
وی، حمایت از فلسطین حمایت از انسانیت است و اینکه قدس قبله نخست مسلمین بوده و جایگاه ویژه ای برای آنها دارد، را دو دلیل عمده حمایت از فلسطین عنوان کرد و گفت : آزادی قدس قدم مهمی برای شکل گیری تمدن نوین اسلامی است.

ادامه و اجرای خط فکری امام راحل راهکار نجات کشور و استمرار انقلاب است
امام جمعه بخش بهمن، ضمن گرامیداشت سالروز ارتحال امام (ره) پس از 30 سال، افزود : اگر چه سه دهه از ارتحال آن امام عزیز گذشت، اما هنوز حرف ها و سخنرانی های ایشان تازه و راهگشا است. توجه به فرمایشات امام در آن زمان، نشان می دهد که ایشان این روزها را می دیدند.

این مقام مسئول با تأکید گفت : راه نجات کشور و ادامه راه انقلاب با منظومه، خط فکری و اصول اعتقادی امام ممکن است، که امروز مسئولین نظام باید نصب العین قرار دهند.

بی اعتمادی  به قدرت های مستکبر و حمایت از مستضعفان راه بهبود اوضاع اقتصادی
علیزاده عنوان کرد : بی اعتمادی  به قدرت های مستکبر و زورگو و طرفداری از محرومان و مستضعفان را از راهکارهای راهبردی امام خمینی (ره) عنوان کرد و گفت : یکی از علل نا برابری اقتصادی که امروز بیداد می کند و امام به شدت آن را رد می کردند، اشرافی گری و کاخ نشینی بود.

وی اذعان کرد : ایشان طرفدار عدالت اجتماعی و اقتصادی بودند، اینکه امروز ثروت ها در گوشه ای به نفع عده ای انبار شود و عده زیادی از مردم دستشان خالی باشد، با منظومه فکری و مکتب سیاسی امام و اهداف انقلاب نمی سازد.

علیزاده یادآور شد : اصلا مردم انقلاب کردند تا پابرهنگان نجات پیدا کنند امروز دولت باید به فکر مردم خصوصا قشر ضعیف و کم در آمد باشد، قدرت خرید مردم بسیار کم شده است. نباید با طرح مسائلی چون اختیارات بیشتر، از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنند.

علت هجمه دشمن به ولایت فقیه تشابه خط فکری رهبر و امام راحل است
امام جمعه این بخش، در ادامه تصریح کرد : بعد از امام مقام معظم رهبری نعمت بزرگی برای انقلاب هستند، که اصول و مکتب ایشان همان اصول و راه امام راحل است.

وی گفت : شجاعت، دارایت، تیزبینی، هدایت خوب و بصیرت ایشان سبب شده دشمنان انقلاب هجمه های سنگینی به ولایت و رهبری داشته باشند و مشکلات کشور خصوصا مشکلات معیشتی که دیگران باید پاسخگو باشند را به ایشان نسبت دهند و می خواهند با بدبین کردن مردم به ولایت فقیه به اهداف خود برسند.

علیزاده، در پایان ضمن تبریک عید سعید فطر، خاطر نشان کرد : نماز عید ساعت 7:30 صبح روز چهارشنبه در محل جنب پارک و زمین مصلی برگزار می شود.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد