Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

با نامزدهای انتخاباتی حوزه مهریز آشنا شویم؛

معرفی کاظم فرهمند نامزد انتخاباتی مجلس+ برنامه ها و اهداف


9 سال مدیر جهاد کشاورزی ابرکوه بود و سپس معاونت برنامه ریزی سازمان کشاورزی استان را عهده دار شد.

سرو ابرکوه؛

كاظم فرهمند در سال ١٣٣٨ در ابركوه در يك خانواده كشاورز و متدين متولد شد. تحصيلات خود را تا مقطع ديپلم در ابركوه ادامه داد و در سال ١٣٥٦ در رشته ي مهندسي كشاورزي دانشگاه شيراز پذيرفته شد.

پس از اتمام تحصيلات در سال ١٣٦٤ به مدت ٦ سال مسئوليت كميته كشاورزي جهاد سازندگي شهرستان هاي اقليد، ممسني، آباده و ابركوه را عهده دار شد. ضمناً مدرك فوق ليسانس مديريت دولتي را در يزد اخذ نمود.

سپس به مدت ٩ سال مدير كشاورزي ابركوه شد و در سال ١٣٧٩ معاونت برنامه ريزي سازمان كشاورزي استان يزد به او محول گرديد. پس از ادغام دو وزارتخانه جهاد سازندگي و كشاورزي وي به عنوان مدير زراعت و باغباني سازمان جهاد كشاورزي استان يزد مشغول خدمت رساني به قشر محروم كشاورز شد.

طي اين مدت خدمت رساني به قشر باصفاي كشاورز را سرلوحه كار خود قرار داد و آثار خدمات وي در استان هاي فارس و يزد كاملاً مشهود است. فرهمند در سال ١٣٨٧ با همت مردم متدين و آگاه شهرستان هاي ابركوه، بافق ، بهاباد، خاتم و مهريز در سنگر مجلس شوراي اسلامي مشغول خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران شد.

بعد از مجلس هشتم، به عنوان مشاور کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس شورای اسلامی مشغول به کار شد و همچنین به عنوان معاونت جهاد کشاورزی و محیط زیست در سازمان بازرسی کل کشور به خدمت خود ادامه داد.

تجهیز بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) و افزایش پزشکان متخصص و توسعه آن و تامین چند دستگاه آمبولانس، پیگیری جهت راه اندازی درمانگاه تامین اجتماعی ابرکوه، راه اندازی شبکه فاضلاب ابرکوه و اخذ کمیسیون ماده 215 و افزایش اعتبار آن، افزایش رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی ابرکوه بویژه کارشناسی ارشد، اخذ اعتبار جهت سالن ورزشی دانشگاه پیام نور و ابرکوه و راه اندازی دانشکده پیراپزشکی و اخذ مجوز رشته های آن ازمهمترین خدمات فرهمند برای ابرکوه است.

از مهمترین اهداف و برنامه های فرهمند می توان به تشکیل کارگروهی متشکل از صاحبان فن، نخبگان، اصحاب علم و دانش، فرهنگیان، کشاورزان و کارگران جهت تدوین استراتژی شهرستان ها و اجرای طرح و برنامه ها، پیگیری حذف بروکراسی اداری و ضوابط دست و پا گیر، فراهم ساختن زمینه اشتغال و توسعه صنعت و صنایع وابسته به کشاورزی با توجه به توانمندیهای موجود در شهرستان ها اشاره کرد.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (4 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد