Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در جمع دانش آموزان ابن سینا:

معلم با تربیت نیروهای کارآمد زیرساخت های جامعه موفق را بنا می کند


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در مراسم تجلیل از معلمان گفت: معلمی که نیروی انسانی کارآزموده و با مهارت تربیت می کند، در واقع زیرساخت های یک جامعه موفق و رو به پیشرفت را می سازد.

به گزارش سرو ابرکوه، صبح امروز طی برگزاری مراسمی از تمامی کادر آموزشی دبیرستان نمونه دولتی ابن سینا، از سوی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، شهرستان، تجلیل شد.


سیف اله ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در ابتدای این مراسم اظهار کرد: معلمان کسانی هستند که در عرصه تعلیم، تربیت و پروش انسان های نخبه و فرهیخته، با خلوص نیّت و صادقانه در حال جهاد با جهل و نادانی هستند. معلمی مانند کارهای دیگر یک شغل نیست، بلکه عشق، فداکاری، گذشت و وقف شدن در راه تعلیم و تربیت است.


ابراهیمی ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع معلمان، تصریح کرد: پرورش هویت مستقل در نسل آینده، تربیت و آموزش علم، وظیفه اصلی معلمان است. معلمی که نیروی انسانی کارآزموده و با مهارت تربیت می کند، در واقع زیرساخت های یک جامعه موفق و رو به پیشرفت را می سازد.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، خاطرنشان کرد: علم زمانی ارزشمند و کارساز است که با معنویت و تقوا همراه باشد؛ لذا اگر کسی در مدرسه و دانشگاه  به بصیرت و آگاهی نرسید، در هیچ جای دیگر نمی تواند به آن دست یابد.


وی با بیان اینکه تکریم معلم همان تکریم علم است، عنوان کرد: معلم از تنور داغ جان خود هزاران نان بر سر سفره دل دانش آموزان می نهد؛ پس شما دانش آموزان در چنین شرایطی باید این عمل را قدر دانسته و در راه حفظ ارزش ها قدم بردارید.


انتهای پیام/ م.ف




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 3.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد