Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه:

برای مقابله با معضل طلاق باید کارِ جهادی انجام شود/ اجرای بیش از 25 برنامه ویژه سالروز آزادسازی خرمشهر در ابرکوه


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه مطرح کرد: یکی از معضلات فعلی شهرستان آمار بالای طلاق در میان زوج های جوان است که برای رفع آن باید کارِ جهادی صورت گیرد.

به گزارش سرو ابرکوه، جلسه هماهنگی برگزا ری برنامه های مربوط به سالروز آزادی خرمشهر، ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد با حضور مسئولین شهرستان در فرمانداری ابرکوه برگزار شد.


کسی جرأت ندارد با ایران جنگ نظامی آغاز کند
سید نبی رسولی فرماندار شهرستان ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: رزمندگان ایران در 8 سال دفاع مقدس اجازه ندادند که حتی یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان اشغال شود. امروز هم کسی جرأت نمی کند از ناحیه نظامی با ایران وارد جنگ شود.


رسولی تصریح کرد: اگر چه دشمن در صدد است تا با اعمال تحریم های مختلف کشور ایران را فلج کند، اما ملت ایران از پسِ این امتحان به خوبی برآمده، نه تنها یک گام به عقب برنداشتند بلکه با وجود تحریم به پیشرفت های مهمی دست یافتند.


در ادامه این جلسه سیف اله ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ضمن گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر اظهار کرد: تنها چیزی که حصر آبادان را شکست و موجب آزادسازی خرمشهر شد، در وهله اول اتکاء به خداوند و بعد از آن وحدت میان رزمندگان در جبهه های جنگ بود.


ابراهیمی با بیان اینکه مسئولین باید در تحقق شعار سال اقدام کنند، تصریح کرد: یکی از معضلات فعلی شهرستان آمار بالای طلاق در میان زوج های جوان است؛ لذا ادارات و ارگان های مختلف باید فعالیت های خود را در قالب فرهنگ سازی، مقابله با دشمن و کار جهادی متمرکز کرده و جدای از هر گونه برنامه سیاسی، در این زمینه اقدامات سازنده انجام دهند.


وی پیرامون برنامه های سالروز آزادی خرمشهر، ارتحال امام و قیام 15 خرداد عنوان کرد: حدود 25 برنامه از جمله غبارروبی گلزار شهدا، تجلیل از خانواده های شهدای فتح خرمشهر، مسابقه تیراندازی، زنگ مقاومت و پیروزی در مدارس، برپایی یادواره شهدای فصل، همایش بصیرتی و ... برای این ایام در نظر گرفته شده است.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه خاطرنشان کرد: امسال نیز به روال سال های قبل در روز 13 خرداد کاروان هایی به سمت حرم امام خمینی(ره)اعزام می شوند. همچنین مراسم گرامیداشت سوم خرداد در روز سه شنبه با سخنرانی مدرسی در مصلی شهدای محراب شهرستان برگزار می شود.


انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد