Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا


من کنت مولاه فهذا علی مولا


دانلود مولودی عید غدیر خم با صدای مداحان اهل بیت (ع) حضرت امیرالمومنین علی (ع) فرمودند : خیر و خوبى در دنیا وجود ندارد مگر براى دو دسته: دسته اوّل آنان که سعى نمایند در هر روز، نسبت به گذشته کار بهترى انجام دهند. دسته دوّم آنان که نسبت به خطاها و گناهان گذشته خود پشیمان و سرافکنده گردند و توبه نمایند، و توبه کسى پذیرفته نیست مگر آن که با اعتقاد بر ولایت ما اهل بیت عصمت و طهارت باشد. (وسائل الشیعه: ج ۱۶ ص ۷۶ ح۵ ) عید ولایت، عید امامت، عید مسلمانان ، عیدی بالاتر از عید ازهار و عید رمضان ، عید غدیر خم ، عید ولایت و جانشینی حضرت امیرالمومنین امام علی (ع) را بر تمام مسلمانان علی الخصوص شیعیان راستین آن حضرت تبریک و تهنیت باد .   . امیدواریم از این عید بزرگ بهترین استفاده را برده و با خریدن شیرینی و دادن عیدی به فرزندانتان و خلاصه اهل خانه یتان فضای شیرین عید را در منزل تان محقق سازید . به مناسبت این روز عزیز بر آن شدیم مولودی عید غدیر خم با موضوع ولایت حضرت علی (ع) را برای شما رهپویان راه حق آماده گردانیم که امیدوارم از آن ها بهترین استفاده را بتوانید ببرید.

حضرت امیرالمومنین علی (ع) فرمودند :

خیر و خوبى در دنیا وجود ندارد مگر براى دو دسته: دسته اوّل آنان که سعى نمایند در هر روز، نسبت به گذشته کار بهترى انجام دهند. دسته دوّم آنان که نسبت به خطاها و گناهان گذشته خود پشیمان و سرافکنده گردند و توبه نمایند، و توبه کسى پذیرفته نیست مگر آن که با اعتقاد بر ولایت ما اهل بیت عصمت و طهارت باشد. (وسائل الشیعه: ج ۱۶ ص ۷۶ ح۵ )

عید ولایت، عید امامت، عید مسلمانان ، عیدی بالاتر از عید ازهار و عید رمضان ، عید غدیر خم ، عید ولایت و جانشینی حضرت امیرالمومنین امام علی (ع) را بر تمام مسلمانان علی الخصوص شیعیان راستین آن حضرت تبریک و تهنیت باد .

 مولودی-عید-غدیر.

امیدواریم از این عید بزرگ بهترین استفاده را برده و با خریدن شیرینی و دادن عیدی به فرزندانتان و خلاصه اهل خانه یتان فضای شیرین عید را در منزل تان محقق سازید .

به مناسبت این روز عزیز بر آن شدیم مولودی عید غدیر خم با موضوع ولایت حضرت علی (ع) را برای شما رهپویان راه حق آماده گردانیم که امیدوارم از آن ها بهترین استفاده را بتوانید ببرید.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد