Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه:

نظام اسلامی ایران محور وحدت مسلمین را قدس و آزادی آن می‌داند


امام جمعه ابرکوه: نظام اسلامی ایران محور وحدت مسلمین را مسئله قدس و آزادی آن می‌داند و بر آن اصرار می ورزد.

حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، در خصوص اهمیت راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) با نامگذاری و اعلام روز جهانی قدس، یک تکلیف اسلامی_ انسانی برای همه مسلمانان و مردم آزاده جهان یادآور شدند، تا با برگزاری گسترده این مراسم؛ ضرورت حمایت از حقوق قانونی مردم فلسطین را در اقصی نقاط گیتی به عنوان نمادی از مقابله با ظلم، اشغالگری، تروریسم دولتی و تبعیض نژادی صهیونیستی با تاکید بر تحقق آزادی و عدالتخواهی تثبیت نموده و در تاریخ جهان ماندگار سازند.


حجت الاسلام حسینی افزود: امروز وحدت مسلمین حول مسئله قدس مهمترین مسئله جهان اسلام است و غرب تلاش می‌نماید، به جای آن برای مسلمانان به انحاء مختلف مسئله سازی  کند، که متاسفانه شاهد جنایات و حمایت های برخی کشورهای به اصطلاح اسلامی از این توطئه های شوم هستیم.


وی خاطر نشان کرد: با وجود جنایات آل سعود در یمن، حمایتشان از داعش و ظلم آل خلیفه در بحرین، لذا هوشیاری در صحنه پیچیده کنونی منطقه غرب آسیا و دوری از تفرقه مهمترین نیاز امروز امت اسلامی است.


امام جمعه ابرکوه بیان کرد: نظام اسلامی ایران از بدو تاسیس همواره وحدت مسلمین را شعارمحور خود قرار داده است و همچنان بر این شعار اصرار دارد و محور مشترک این وحدت را مسئله قدس و آزادی آن می‌داند.


حسینی گفت: لذا در شرایط حساس کنونی و نقشه های شوم استکبار جهانی و حمایت های بی دریغ بعضی از حاکمان جاهل و مرتجع منطقه که دل به دوستی شیطان بزرگ بسته اند، لازم است با حضور گسترده و یکپارچه همه آحاد جامعه در راهپیمایی این روز با تاسی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) با آرمان‌های قدس شریف تجدید میثاق نموده و فریاد رسای خود را در حمایت از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین به گوش جهانیان برسانیم.


انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد