Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در دیدار پرسنل بهزیستی ابرکوه با امام جمعه مطرح شد

گلایه امام جمعه ابرکوه از حضور کمرنگ مدیر کل بهزستی در این شهر


در دیدار پرسنل بهزیستی ابرکوه با امام جمعه این شهرستان، حسینی از عدم حضور مدیرکل بهزیستی در ابرکوه گلایه کرد و گفت: کم توجهی مدیران کل به زیر حوزه های زیر مجموعه خود باعث عدم دلگرمی مجموعه و مددجویان خواهد بود.

به گزارش سرو ابرکوه، به مناسبت 25 تیر روز بهزیستی و تأمین اجتماعی مدیریت وپرسنل بهزیستی شهرستان با حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه دیدار کردند.

در این دیدار، زهره اکرمی رئیس بهزیستی ابرکوه از حمایت 188 بانوی سرپرست خانوار، پرداخت کمک هزینه تحصیلی فرزندان دانش آموز و دانشجوی تحت پوشش این نهاد، پرداخت وام های خود اشتغالی و پیگیری امور مسکن مددجویان خبر داد و افزود: هدف بهزیستی پیشگیری از آسیب های اجتماعی و توانمند کردن مدد جویان این نهاد است تا از آسیب های اجتماعی پیشگیری شود.

حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان نیز با گرامیداشت هفته بهزیستی گفت: مجموعه مدیریت، کارپردازان و نیروهای بهزیستی نباید فعالیت خود را در قالب مجموعه ای اداری تعریف کنند زیرا ارزش کار مدد رسانی به نیازمند فراتر از چهار چوب زمان کاری و وقت اداری است.

وی با توصیه به مسئولین بهزیستی جهت تقویت انگیزۀ معنوی در حوزه کاریشان افزود: تمام ادارات زحمت می کشند اما کار بهزیستی ارزش معنوی مضاعف دارد چرا که مددرسانی ها هم در حوزه مادی است و هم معنوی، در این راستا باید علاوه بر فعال سازی بخش مشاوره و اموردرمانی، با استفاده از کارشناسان مذهبی به مدد جویان معنویت بخشی نمائید؛ زیرا کسی که گرفتار در زندگی مادی است چنانچه از نظر معنوی هم محروم باشد در لبه پرتگاه است زیرا صبر، تحمل مشکلات زندگی، حفظ آبرو و نیفتادن در ورطۀ فساد از نتایج ایمان است.

امام جمعه ابرکوه در ادامه ضمن انتقاد از عدم حضور مدیرکل بهزیستی در شهرستان ابرکوه گفت: کم توجهی مدیران کل به حوزه های زیر مجموعه، خصوصاً مدیرکل بهزیستی که لازم است علاوه بر دیدار پرسنل زحمت کش درشهرستان ها، به صورت جمعی بامددجویان هم دیدار کند، که این موجب دلگرمی محرومین می شود و متاسفانه شاهد آن نیستیم و آقایان به کمترین حد ممکن از وظایف بسنده می کنند.

انتهای پیام/ ک




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد