Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مدیر کمیته امداد ابرکوه خبر داد

پرداخت بیش از 2 میلیارد ریال زکات توسط کشاورزان ابرکوهی


مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره)ابرکوه گفت: امسال کشاورزان این شهرستان تاکنون بیش از دو میلیارد و دویست میلیون ریال زکات پرداخت کردند.

به گزارش سرو ابرکوه، سید جلال حسینی مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) شهرستان اظهار کرد: این میزان زکات توسط کشاورزان در بیش از 10منطقه در سطح شهر و روستاهای شهرستان ابرکوه پرداخت شده است.

وی بابیان اینکه پیش بینی می شود کشاورزان امسال بیش از چهار میلیارد ریال زکات پرداخت کنند افزود: پرداخت زکات علاوه بر اینکه انسان دین خود را ادعا کرده است در برکت مال تاثیر بسزائی دارد.

این مسئول بابیان اینکه زکات جمع آوری شده به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد هزینه می شود افزود: امیدواریم با مشارکت و همکاری مردم ، شورای زکات و روحانیون ، امسال شاهد افزایش پرداخت زکات باشیم.

بر اساس گزارش ایرنا، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ابرکوه تصریح کرد: خلیل روشن، کشاورز پر تلاش این شهرستان برای دهمین سال پیاپی بعنوان زکات دهنده نمونه کشوری انتخاب شده است.

وی ادامه داد: این کشاورز ابرکوهی سالانه با پرداخت بیش از پنج هزار کیلوگرم گندم به نیازمندان این شهرستان و کمیته امداد در این راه دین خود را ادا می کند. 

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد