Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان یزد مطرح کرد

کتابخانه های عمومی ابرکوه مشکل قابل توجه ای ندارند/ سبقه ادبی ابرکوه نشان از وضعیت نسبتاً خوب مطالعه در این شهرستان دارد


مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان یزد پس از بازدید از کتابخانه های ابرکوه گفت: کتابخانه های عمومی ابرکوه مشکل قابل توجه ای ندارد و وضعیت مطالعه و امانت کتاب نسبتاً خوب است.

به گزارش سرو ابرکوه، رقیه دوست فاطمی‌ها مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان یزد در سفر یک روزه خود به شهرستان از کتابخانه های عمومی موجود و فعال بازدید کرد.

دوست فاطمی‌ها در حاشیه این بازدید و در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، اظهار کرد: وضعیت کتابخانه های عمومی شهرستان نسبت به گذشته تغییرات فراوانی داشته و در مجموع عملکرد آنها مثبت ارزیابی می شود.

وی تصریح کرد: از لحاظ بهسازی کتابخانه ها به همت فرماندار شهرستان با جذب بودجه تملک و دارایی، همچنین نهاد کتابخانه های کشور بخش های گرمایشی و سرمایشی مجهز شده است. ضمن اینکه کارشناسان ما در سه مرحله کتابخانه ها را مورد بازدید قرار داده، مشکلات را شناسایی و برطرف کردند.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان یزد خاطرنشان کرد: شهرستان ابرکوه با توجه به سبقه فرهنگی و ادبی درخشانی که دارد، از لحاظ امانت کتاب و مطالعه موقعیت نسبتاً خوبی دارد که این مسأله در نشست های مختلف کتابخوان مشهود می باشد.

دوست فاطمی ها تأکید داشت: در حال حاضر کتابخانه های عمومی ابرکوه با مشکل قابل توجه ای مواجه نیستند و کتابداران باید تلاش کنند تا بتوانند در جذب و نگهداری اعضا موفق باشند.

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد