Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مدیر کل کمیته امداد یزد:

کمیته امداد در بخش بهمن ابرکوه راه اندازی می شود


مدیر کل کمیته امداد یزد در جلسه معارفه رئیس جدید این نهاد در ابرکوه، از راه اندازی این اداره در شهر مهردشت خبر داد.

به گزارش سرو ابرکوه، جلسه تكريم و معارفه رئيس كميته امداد امام خميني شهرستان ابركوه با حضور مدير كل كميته امداد امام خميني(ره) استان يزد، در محل فرمانداري برگزار شد.

سیدنبی رسولی فرماندار ابركوه، ضمن تبريك ميلاد امام محمد باقر (ع) و حلول ماه مبارك رجب عملكرد چند ساله كميته امداد امام اين شهرستان را بسيار خوب توصيف و از خدمات حسن غلامپور رئيس سابق تقدير نمود.

رسولي با اشاره به رضايت مديريت شهرستان از عملكرد اين نهاد بيان كرد: آينده نگري، توانمندسازي و ايجاد اشتغال مددجويان از جمله اموري است كه رضايتمندي مردم را در پي داشته است.

وي بر امر مشاوره و مشورت و ضرورت آن بويژه در امور مديريتي تاكيد كرد و گفت: با همفكري و همدلي مي توان بسياري از عقب ماندگي ها را برطرف نمود و اين اتفاق خوب انتظار مي رود.

اين مسئول اظهار اميدواري كرد سال جديد بر توجه بيشتر به مددجويان رقم بخورد.

در ادامه محسن عليزاده مدير كل كميته امداد امام خميني(ره) استان يزد، امدادگران را خادمين مردم برشمرد و از مسئولين خواست تا با توجه به نامگذاري سال وقت بيشتري در امداد بگذارند چرا كه اقتصاد مقاومتي در اين نهاد نمود بيشتري دارد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه، وي با اشاره به رشد اقتصادي 5 درصدي، ظرفيت شهرستان را بالا دانست و ضمن تاكيد بر تقويت حوزه اشتغال تصريح كرد: بايد حداكثر توان خود را در اين خصوص به كار بريم.

عليزاده با اعلام اين خبر عنوان كرد: بدليل عملكرد خوب كميته امداد ابركوه و همچنين محروميت بالا، ديد استان در اين حوزه بسيار مثبت و بدليل ظرفيت موجود در نظر است با توجه به بررسي هاي ميداني و با نظر مسئولين شهرستان نسبت به ايجاد اداره در شهر مهردشت اقدام كنيم.

وي اظهار داشت: با توجه به اين كه با پيگيري هاي بعمل آمده مجوز اين اداره صادر شده است، با مسئولين شهرستان بويژه فرماندار، ما اين اداره را در شهر مهردشت داير خواهيم كرد.

در اين جلسه از خدمات حسن غلامپور تقدير و سيد جلال حسيني شهرسبي به عنوان رئيس جديد معرفي گرديد.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد