Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه:

گرانی و بی برنامگی مسئولین پاسخ ملت نجیب نیست/ ولنگاری های فرهنگی شهرهای بزرگ، برازنده ابرکوه نیست


امام جمعه ابرکوه گفت : نصب تصاویر دختران دانش آموز حائز رتبه، تظاهر به دوچرخه سواری و ولنگاری های فرهنگی شهرهای بزرگ، برازنده ابرکوه نیست.

به گزارش سرو ابرکوه؛ ظهر امروز حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه پس از راهپیمایی روز جهانی قدس در خطبه های نماز اظهار کرد : امروز آخرین جمعه ماه رمضان روز حمایت از ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین بود که شما ملت به ندای بنیانگذار جمهوری اسلامی لبیک گفتید و در جهت تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری با حضور پرشکوه در راهپیمایی، رژیم رو به اضمحلال و غاصب صهیونیست را در لبه پرتگاه قرار دادید.

طرح خائنانه آمریکا در معامله قرن نقش بر آب است
حجت الاسلام حسینی گفت : ملت انقلابی ایران با آمدن به خیابان ها همزمان با خروش دیگر مسلمانان دنیا به جهانیان مژده دادند، که در آینده ای نه چندان دور، قدس شریف به آغوش اسلام باز می‌گردد و طرح‌های خائنانه مثلث غربی_ عبری و عربی خصوصا طرح معامله قرن آمریکا، نقش بر آب است.

وی افزود : این طرح خائنانه ترامپ که در آن موقعیت فلسطین به شدت متزلزل و موقعیت اسرائیل تقویت می شود، مورد حمایت رژیم سرسپرده عربستان است که حمایت از آمریکا و اسرائیل، برایش یک اصل است و در این راستا بسترسازی منطقه‌ای را در دستور کار دارد.

قیام تاریخی 15 خرداد بر محوریت شعار مبارزه و مقاومت در برابر طاغوت شکل گرفت
حسینی، ضمن گرامیداشت سی امین سالگرد رحلت ملکوتی حضرت امام گفت : تا جان در بدن داریم از رهبر فرزانه، حکیم، بصیر، تیزبین مجرب، دشمن شناس، مدیر و مدبّر، آگاه به شرایط زمان امام خامنه ای (حفظه الله) حمایت می نماییم.

خطیب جمعه ابرکوه، با اشاره به قیام تاریخی 15 خرداد سال 42 افزود :  این حرکت انقلابی به رهبری امام خمینی (ره) و به صورت تدریجی و آگاهانه همراه با بیدارگری، بصیرت افزایی و غلیان اعتقادات دینی شکل گرفته و استمرار یافت. قیام ملت بر محوریت شعار مبارزه و مقاومت در برابر طاغوت شکل گرفت تا سرانجام در بهمن ۵۷ به پیروزی رسید.

دولت امید؛ امید مردم را در کنترل اژدهای هفت‌سر گرانی نا امید نکند
وی تصریح کرد : اژدهای هفت‌سر گرانی همچنان در کشور جولان می‌دهد با کاهش ارزش پول ملی این اژدها هشت سر شده است! مردم در پیچ و خم تأمین معاش سرگردانند و کاری از آنها ساخته نیست همه چشم امید به دولت امید بسته‌اند، ملت را ناامید نکنید.

حسینی تأکید کرد : این ملت ملتی است که در کوران حوادث گوناگون و در دوران سخت و تحریم نشان داد، اهل مقاومت است و برای حفاظت از آرمان انقلاب و موجودیت نظام اسلامی حاضر است ناملایمات را تحمل کند. لذا انتظار لاینحل ماندن مشکل گرانی را ندارد.

وی بیان کرد : این ظلم فاحشی است؛ که عده‌ای سرمایه پرست و سودجو فرصت طلب، نبض نظام اقتصادی کشور را به دست گیرند، خودشان قیمت تعیین کنند و با انبار کردن کالا فضای کاذب کم بود برای ایجاد گرانی بیشتر درست کنند.

گرانی و بی برنامگی مسئولین پاسخ ملت نجیب و دشمن شکن نیست
امام جمعه ابرکوه خاطر نشان کرد : دولت و ملت را به دنبال خود بکشند و مسئولین نظاره گر باشند. اگر وضعیت نامطلوب فعلی نتیجه بی تفاوتی مسئولین نیست معلوم می شود بیشتر نمی توانند از عهده مقابله با سودجویان زالوصفت برآیند و شواهد هم گویای ضعف مدیریت است.

حسینی تأکید کرد : اینکه مسئولین در کشور جلسه می گیرند و دستور می‌دهند اما عمل نمی‌شود، اینکه تعزیرات تهدید می کند باز هم نتیجه نمی‌گیرد، اینکه به رغم تلاش و وعده های دستگاه‌های عریض و طویل نظارتی و اطلاعاتی و امنیتی، باز هم می بینیم گرانی و سودجویی پابرجا است و روز به روز بیشتر و بدتر می‌شود، اینها پاسخ نجابت و حضور دشمن شکن ملت در صحنه‌های انقلاب همچون مراسم عظیم امروز نیست!

دولت در واگذاری پست هایی با مسئولیت رانتی و نفوذی تجدید نظر کند
وی یادآور شد : دولت باید در ساختار مسئولیتی پست های حساس و کلیدی که بسیاری از آنها مسئولیت رانتی، نفوذی و مأمور، هستند که برای منصب کیسه دوخته اند، تجدید نظر کند.

حسینی گفت : بنده بارها گفته ام که تا انقلاب اداری صورت نگیرد و شایسته سالاری در تصدی مسئولیت‌های کلیدی کشور حاکم نشود و افراد قاتلی همچون شهردار سابق تهران، سرنوشت مردم را به دست گیرند کارها سامان نمی یابد.

این مقام مسئول عنوان کرد : در این شرایط پرآشوب و آشفته بازار کشور دولت و مجلس نباید رضایت خود را ببینند بلکه میزان رضایت ملت است.

رفتارهای غیر دینی نصب تصاویر و دوچرخه سواری دختران در شأن شهر ابرکوه نیست
در پایان به خودم و شما مردم عزیز خصوصاً جوانان توصیه می کنم؛ قدردان و شاکر نعمت های الهی باشیم که ناشکری، ما را به ناکجا آباد می برد. وجاهت مذهبی خودمان، نسل جوان و شهرمان را حفظ کنیم، شئونات دینی را مراعات کنیم.

وی گفت : نسخه هایی را که تهران و شهرهای بزرگ در ولنگاری فرهنگی دارند برای شهرمان نپیچیم. گاهی شنیده می‌شود دختران در خیابان های حاشیه شهر و شهرک، تظاهر به دوچرخه سواری می کنند که خلاف شرع و عفت ناموس اسلامی است.

حسینی افزود : چنانچه دختران دانش آموزان در مراحل علمی و آموزشی حائز رتبه های برتر شدند، اجازه نداریم عکس آنها را بر روی بنر در میادین و خیابان ها نصب کنیم. متجاهرین به بدحجابی را ابتدا تذکر داده و سپس با آنها برخورد کنیم، تا بدانند به فرموده رهبر معظم، ابرکوه شهر وفاداران به انقلاب است.

امام جمعه تصریح کرد : در خانه باغ ها و در نشست های خانوادگی با زودودن شائبه های گناه که آتشی است که تر و خشک را با هم می سوزاند، برکت به زندگیمان ببخشیم.

وی، ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر گفت : نماز عید ساعت 7 صبح روز چهارشنبه (به احتمال عید فطر است) در مجاورت بهشت زهرا و گلزار شهدا اقامه خواهد شد.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد