Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا


شکایت رئیس دولت اصلاحات از سردار نقدی و یک نکته!


کسی دست به شکایت برده و متوسل به «قانون» شده که خودش زمانی در سطحی بسیار بالاتر به «قانون» لگد زده بود!

سرو ابرکوه؛ چند روز قبل خبری در برخی رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر شکایت رئیس دولت اصلاحات از سردار نقدی، به طوری که محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضائیه نیز از ثبت این شکایت خبر داده بود. اینکه محتوای این شکایت چیست و حق با چه کسی است، موضوع این چند سطر نیست و مسئله اصلی هم این نیست. حتی این مسئله هم که کسی که زمانی شعار «زنده باد مخالف من» سر می‌داد و کباده آزادی بیان می‌کشید، حالا از فردی به خاطر بیان مطلبی در مصاحبه با یک روزنامه شکایت کرده، موضوع مورد بحث ما نیست. 

بلکه مسئله مهم‌ و مبنایی این است که کسی دست به شکایت برده و متوسل به «قانون» شده که خودش از عوامل اغتشاشات سال 88 و از سردمداران مقابله با رأی ده‌ها میلیونی مردم و نادیده گرفتن علنی «قانون» بوده است. کسی که زمانی در سطحی بسیار بالاتر به «قانون» لگد زده بود، حال به آن پناه برده است!

رئیس دولت اصلاحات به عنوان یکی از چهره‌های اصلی دخیل در فتنه با ثبت این شکایت، بزرگترین و معنادارترین محکومیت را برای خود ثبت کرد و علنی‌تر از هر زمانی پوچ بودن ادعاهای چند سال قبل خود را نمایان کرد.

اگر زمانی او و دوستانش رأی «جمهور» را نادیده گرفتند و نظام را متهم کردند به اینکه قبل از برگزاری انتخابات، نتیجه آن را مشخص کرده بود، حالا وی شکایتی را در دادگاه ثبت کرده که قبل از برگزاری دادگاه نتیجه‌ی آن مشخص است و آن هم عبارت است از: رسوایی و روسیاهی کسانی که زمانی با لگد پرت کردن به «قانون»، هزینه‌هایی خسارت بار را بر کشور تحمیل کردند.

امام خمینی(ره)، فرموده بودند: غلط می‌کنی قانون را قبول نداری، قانون تو را قبول ندارد!

حمیدرضا زارع

یزدرسا




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد