Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرماندار ابرکوه مطرح کرد

هماهنگی دولت، كارفرما و كارگر در کار؛ راه حل رفع مشكلات اقتصادي كشور


فرماندار ابرکوه در همایش سه جانبه دولت، كارفرما و كارگر گفت: اقتصاد مقاومتی به معنی تشخیص حوزه‌های فشار و تبدیل کردن آن به فرصت هایی جهت پیشرفت و تحول است.

به گزارش سرو ابرکوه، همزمان با گرامیداشت هفته کار و کارگر سه گروه دولتی، کارفرمایی و کارگری طی نشستی گردهم آمده و به بررسی فعالیت های صنعتی و خدماتی  و توسعه و تقویت تشکلات کارگری و کارفرمایی در شهرستان پرداختند.

سید نبی رسولی فرماندار ابرکوه با تأكيد بر اينكه كارگران ستون فقرات توليد كشور محسوب مي شوند، گفت : اگر بخواهيم در چرخه اقتصاد از كشورهاي ديگر عقب نمانیم و بتوانيم در اقتصاد كشور تحول به وجود آوريم بايستي دانش و آگاهي همراه با آموزش را سر لوحه كار خود قرار دهيم.

رسولی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی به معنی تشخیص حوزه‌های فشار و متعاقباً تلاش برای کنترل و بی‌اثر کردن تأثیرات سوء آن می باشد. لذا رسیدن به شرایط آرمانی در گرو تبدیل کردن این فشارها، به فرصت هایی جهت پیشرفت و تحول است.

وی یادآور شد: برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی باید وابستگی‌های خارجی کاهش یابد و بر تولید داخلی کشور و تلاش برای خوداتکایی افزوده شود. در جهت تحقق این هدف افزایش تولیدات داخلی با کیفیت، قیمت و تنوع مناسب می تواند راه گشا باشد.

حسینی امام جمعه ابرکوه در ادامه بیان کرد: اگر دولت، كارفرما و كارگر در بستر كار هماهنگ باشند، بخش قابل توجهي از مشكلات و معضلات اقتصادي كشور حل خواهد شد. سه مجموعه نامبرده مکمل یکدیگر و یکی از ملزومات تحقق اقتصاد مقاومتی می باشند.

ناصر زارع رئیس اداره تعاون كار و رفاه اجتماعي، اظهار کرد: با توجه به اینکه محور تمامی فعالیت های این مجموعه تحقق شعار سال می باشد، لذا باید با تمام توان همراه کارگران، كارآفرينان و تعاون گران در راستای بهبود فضاي كسب و كار شهرستان باشیم.

در خاتمه حاضرین در جلسه به بیان دیدگاه های خود در حوزه كار و كارگر و ارائه پيشنهاد پرداختند؛ همچنین با اهداء لوح تقدیر از فعاليت انجمن ها، تشكلات و مسئولين ايمني شركت ها و نمايندگان در هيئت هاي تشخيص و حل اختلاف قدردانی شد.

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد