Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

عصردیروز؛

هیأت تحریریه «یزد رسا» از امام جمعه ابرکوه عیادت کردند +تصاویر


عصر دیروز هیأت تحریریه سایت یزد رسا با حضور در بیمارستان شهید رهنمون یزد از حجت الاسلام حسینی که بر اثر عارضه کمر درد در این بیمارستان بستری شده است عیادت کردند.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از یزد رسا، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی، امام جمعه ابرکوه  بر اثر ترومای ستون فقرات و کمر درد شدید در بیمارستان شهید رهنمون یزد بستری شد که هیأت تحریریه سایت « یزد رسا» عصر دیروز با حضور در این بیمارستان از این روحانی برجسته عیادت کردند و جویای حال وی شدند.

در این دیدار حسینی نیز از سایت یزد رسا به عنوان سایت پویا، پر مخاطب و تآثیرگذار استان یاد کرد و گفت: بنده دائماً از محتوا و اخبار به لحظه سایت یزد رسا استفاده کرده همواره برای همکارانتان دعای خیرداشته و امید موفقیت و سرافرازی  کلیه فعالان عرصه جنگ نرم در این سایت را دارم .

پزشک معالج  وی پس از معاینات لازم گفت: مهره ی دوم کمر دچار موبردگی(شکستگی خیلی ظریف) شده و حال عمومی وی رضایت بخش است اما به گفته خود حجت الاسلام حسینی وی باید تحت عمل جراحی قرار گیرد.

گفتنی است حجت الاسلام حسینی عصر دیروز بر اثر سرگیجه در منزل زمین خورده و فوری به یزد اعزام شده و اکنون در بیمارستان شهید رهنمون یزد بستری است.

سایت خبری تحلیلی خبری یزد رسا آرزوی بهبودی و بازگشت هرچه سریع تر سلامتی به امام جمعه ابرکوه را از خداوند منان دارد .




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد