Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرمانده ناحیه مقاوت بسیج ابرکوه:

انقلاب ایران یعنی می توان 8 سال مقاومت کرد و با وجود 36 سال تحریم به اوج رسید


فرمانده ناحیه مقاوت بسیج ابرکوه در بازدید از حلقه های صالحین دبیرستان امام خمینی گفت: انقلاب عدم وابستگی را به ارمغان آورد و ثابت کرد با وجود 36 سال تحریم و فشار اقتصادی هم می توان روی پای خود ایستاد.

به گزارش سرو ابرکوه، در آستانه 22 بهمن ماه سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی سیف الله ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ابرکوه با حضور در جمع دانش آموزان دبیرستان پسرانه امام خمینی(ره) از جلسه نشست حلقه های صالحین در این آموزشگاه بازدید نمود.

ابراهیمی پس از بازدید و در جمع دانش آموزان بسیجی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران حادثه عظیمی بود که به حول و قوه الهی توانست حکومت 2500 ساله و مستبد شاهنشاهی را سرنگون کند و حکومت اسلامی را جایگزین آن نماید. این قیام بزرگ برای همیشه در تاریخ ایران به عنوان برگ زرینی ثبت شد و نه تنها در ایران بلکه به سراسر جهان منتقل گردید.

وی افزود: انقلاب مردمی ایران ثابت کرد که با توکل به خداوند و تکیه بر قدرت وحدت و ایمان مردم نه تنها می توان در برابر ظلم و ستم ایستادگی کرد بلکه می توان با آن مبارزه کرده و ریشه ستم را خشکاند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه تصریح کرد: این امنیت و آسایش که امروز در ایران حاکم است به راحتی به دست نیامده، بلکه خون انسان های بزرگی ریخته شده است تا مردم بتوانند به راحتی زندگی کنند و حتی بتوانند سرنوشت خودشان را به دست خودشان تعیین کنند.
ابراهیمی خطاب به دانش آموزان گفت: در زمان حکومت شاهنشاهی کشور ایران هیچگونه استقلال و اختیاری از خود نداشت و این بیگانگان بودندکه برای مردم تصمیم می گرفتند. شاه تمامی بودجه مملکت را صرف فساد درباریان و مستشاران آمریکایی و انگلیسی می کرد.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) استقلال و عدم وابستگی را به ارمغان آورد و اکنون این موضوع مبرهن است که با وجود 36 سال تحریم و فشار اقتصادی هم می توان روی پای خود ایستاد و دست نیاز به سوی بیگانه دراز نکرد؛ می توان جزء قدرت های برتر در زمینه پزشکی، تکنولوژی، انرژی هسته ای بود ولی به غرب وابسته نبود؛ می توان با وجود همه طوفان های مخالف و حمله های همه جانبه، 8 سال مردانه ایستاد و مقاومت کرد.

در پایان نیز با اهداء هدایای از سرمربیان حلقه های صالحین تجلیل شد




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد