Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

با هدف آگاهی کشاورزان برگزار شد

کارگاه آموزشی راهکارهای مقابله با بحران آب در ابرکوه+ تصویر


در راستای اطلاع رسانی به کشاورزان و مدیران در راستای جدی بودن بحران کم آبی در ابرکوه، کارگاه آموزشی با همین عنوان در اداره جهاد کشاورزی برگزار شد.

به گزارش سرو ابرکوه، کارگاه آموزشی راهکارهای مقابله با بحران آب با حضور باقری رئیس اداره آب منطقه ای، مدیرعاملان شرکت های تعاونی روستایی و  نمایندگان کشاورزان در محل جهاد کشاورزی شهرستان برگزار شد.

در این جلسه که به همت اداره تعاون روستایی ابرکوه برگزار شده بود، هشدارهای لازم جهت مقابله با بحران کم آبی و خشکسالی در ابرکوه به عنوان یکی از دشت های در معرض خطر داده شد. که افزوایش فروچاله های این منطقه خود مؤیّد این بحران شدید می باشد که با نابودی منابع آب زیرزمینی ایجاد شده است.

در ادامه وظایف مدیران ذی ربط در راستای فرهنگ سازی برای ارائه راهکارهای اساسیِ برون رفت از بحران مذکور و مدیریت برداشت آب های زیرزمینی در بخش کشاورزی مطرح شد تا هم کشاورزان درک واقعی از بحران آب داشته باشند و هم طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی به درستی اجرا شود.

در خاتمه این نشست باقری رئیس اداره آب منطقه ای شهرستان، فعال سازی بخش آموزش و ترویج فرهنگ استفاده درست از آب را یکی از نیازهای اساسی شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام/م.ف
 




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد