Skip to Content

امام جمعه خضرآباد:

«صداوسیمای یزد» به عنوان یک رسانه ملی باید برگزاری چنین مراسماتی را محکوم کند


امام جمعه خضرآباد گفت: صدا و سیمای یزد نیز به عنوان یک رسانه ملی نیز باید با زیرسوال بردن چنین حرکاتی در استان هرگونه اقدام خلاف شرع و دین را محکوم کند.

امام جمعه خضرآباد در مصاحبه با خبرنگار نسیم صادق، با اشاره به برگزاری مراسمات ضد ارزشی در ماه محرم و صفر در استان یزد این اقدامات را رفتارهایی برنامه ریزی شده در جهت لجاجت با نظام توصیف کرد و اظهارداشت: مسئولان استان باید عوامل برگزاری این نوع سمینارهای منادی ارزش های اسلامی را توبیخ کنند.

«حجت الاسلام والمسلمین غالبی» امام جمعه خضرآباد با بیان اینکه در گذشته نیز شاهد برگزاری چنین برنامه هایی بوده ایم، گفت: مسئولان یزد باید به گونه ای رفتار کنند که دیگر شاهد برگزاری چنین برنامه هایی نباشیم، نه اینکه چند وقت یک بار به بهانه های مختلف عده ای بتوانند فضای استان را  با چنین حرکاتی غبارآلود کنند.

وی ضمن درخواست از ائمه جمعه و جماعات، اساتید دانشگاه هیئت های مذهبی و رسانه های برای محکوم کردن چنین برنامه هایی خاطرنشان کرد: صدا و سیمای یزد نیز به عنوان یک رسانه ملی نیز باید با زیرسوال بردن چنین حرکاتی در استان هرگونه اقدام خلاف شرع و دین را محکوم کند.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.