Skip to Content

رئیس اداره صنعت اشکذر خبر داد:

تشدید نظارت بر بازار شب یلدا در اشکذر+ لیست قیمت ها


رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اشکذر از تشدید نظارت بر بازار شب یلدا در اشکذر خبر داد و گفت: تشدید نظارت‌ها همراه با چند سرکشی به عمل آمده آغاز شده و بازار شب یلدا در اشکذر آرام و تحت کنترل است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اشکذر در مصاحبه با خبرنگار نسیم صادق، در خصوص نحوه نظارت بر قیمت میوه و خشکبار در شب یلدا اظهار داشت: بنا بر بازرسی های صورت گرفته ازسطح اشکذر و دیگر نقاط شهرستان، اقلام میوه مورد نیاز مردم در شب یلدا به میزان کافی در بازار قابل عرضه است.

«فلاح» رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اشکذر از تشدید نظارت بر بازار شب یلدا در اشکذر خبر داد و گفت: تشدید نظارت‌ها همراه با چند سرکشی به عمل آمده آغاز شده و بازار شب یلدا در اشکذر آرام و تحت کنترل است.

وی افزود: این نظارت‌ها علاوه بر نظارت‌های معمول بر بازار است و تا 72 ساعت بعد از شب یلدا ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اشکذر خاطرنشان کرد: تمرکز ما در این ایام بیشتر در محل هایی نظیر میوه فروشی ها و مراکز عرضه آجیل و خشکبار است.

وی با بیان اینکه با هرگونه تخلف از جمله گرانفروشی، عدم درج قیمت، کم فروشی، تقلب و ... برخورد خواهد شد، تصریح کرد: آجیل و خشکبار، میوه و انواع شیرینی در اولویت نظارت‌ها قرار دارد.

فلاح خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز می‌توانند از طریق سامانه 124 و یا شماره تلفن 32726910 هرگونه تخلف را با ما در میان بگذارند.
 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.