Skip to Content

وعده هایی که هرسال یک بار تمدید می شود

تکمیل «آسفالت محور ورودی اشکذر» شاید وقتی دیگر!


جاده سنتو محور «یزد-اردکان» یک جاده ترانزیتی و مهم در ترافیک جاده ای کشور محسوب می شود. کیفیت پایین این جاده در محور ورودی اشکذر صدای مردم را درآورد تا اینکه سال گذشته یک لاین آن روکش آسفالت شد.

به گزارش خبرنگار نسیم صادق، راه‌های اصلی همواره جزو زیرساخت های مهم در توسعه اقتصادی بوده و توسعه راه‌های آسفالته نقش مهمی در تجارت بین شهر ها دارد. دولت ها‌ برنامه‌های پرهزینه‌ و متعددی را در بهبود کیفیت زیرساخت‌های راه کشور انجام داده‌اند اما این امر به تنهایی نتوانسته مشکلات و معضلات جاده های کشور را حل کند به طوری که کیفیت پایین جاده های کشور با ایجاد استهلاک هزینه های زیادی را برای مردم ایجاد کرده است.

طبق نظر کارشناسان تزریق آسفالت در شیارهای ایجاد شده و تراشیدن بخشی از آسفالت های آسیب دیده ازجمله اقدامات ترمیمی است که این امر در بلند مدت اثرات خود را از دست داده و در مقایسه با روکش کامل آسفالت هزینه کم تری را در بر خواهد داشت.

جاده سنتو محور «یزد-اردکان» یک جاده ترانزیتی و مهم در ترافیک جاده ای کشور محسوب شده که روزانه خودروهای زیادی به وسیله آن جابه جا می شوند. کیفیت پایین این جاده در محور ورودی اشکذر صدای مردم را درآورد تا اینکه سال گذشته یک لاین آن روکش آسفالت شد.


طبق وعده مسئولین ابتدا قرار بر این بود تا هر دولاین آن تا پایان سال 94 آسفالت شود که مسئولین تنها به آسفالت یک لاین آن کفایت کرده و لاین بعدی را به وقت دیگری موکول کردند.

«میرجلیلی» رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اشکذر در گفت وگو با خبرنگار نسیم صادق، با بیان اینکه برای تکمیل این طرح نیاز به بودجه داریم، اظهار داشت: یک ملیارد و 800 میلیون تومان برای لاین اول این جاده هزینه شد که به علت عدم پرداخت کامل هزینه به پیمانکار طرح، ادامه کار متوقف شد.

وی با بیان اینکه هزینه کل طرح 4 میلیارد و هشتصد میلیون تومان برآورد شده است، گفت: منتظر بودجه استان هستیم و پیش بینی می شود که تا پایان امسال لاین دوم این جاده هم روکش آسفالت شود.
 






Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.