Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در حضور برخی مسئولین ابرکوه مطرح شد

انتقاد امام جمعه بخش بهمن از، در دسترس نبودن برخی مدیران اجرایی


امام جمعه بخش در جلسه هماهنگی مناسبت های خرداد ماه، گفت: برخی مسئولین شهرستان را به سختی می توان ملاقات کرد و مشکلات مردم را با آن ها در میان گذاشت.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام علیزاده امام جمعه بخش بهمن در جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، قیام 15 خرداد و ارتحال امام خمینی(ره)، اظهار کرد: وظیفه ما مسئولین، تبیین واقعی و اجرای اندیشه های ناب امام می باشد؛ اینکه دائماً از اندیشه های امام بگوییم، اما به آنها عمل نکنیم، هیچ اثری ندارد.

علیزاده تصریح کرد: ما باید بدانیم که همیشه در پست و جایگاه فعلی نخواهیم ماند، پس باید وظایف خود را طوری انجام دهیم که هم مورد رضایت خداوند قرار گیرد و هم برای مردم باشد.

وی افزود: گاهی در شهرستان مشاهده می شود یک مسئول نمی تواند مسئول دیگر را پیدا کند و برخی مشکلات را با او در میان بگذارد، چه برسد به مردم عادی که برای دیدن یک مسئول برای رسیدگی به مشکلاتشان باید سختی های زیادی را تحمل کنند تا بتوانند فلان مسئول و فلان مدیر را ملاقات کنند.

امام جمعه بخش بهمن خاطرنشان کرد: مردم جایگاه ارزشمندی دارند و باید قدرشان را بدانیم؛ زیرا این مردم هستند که با وجود مشکلات بسیاری که گریبان گیر آنهاست، باز هم در همه صحنه های سیاسی، دینی و فرهنگی حضوری پررنگ داشته و هرگز پشت نظام و انقلاب را خالی نکرده اند.

علیزاده با بیان اینکه نیاز امروز جامعه عمل به اندیشه های امام راحل است، یادآور شد: بعد از امام خمینی(ره)، حضرت آیت الله خامنه ای جایگاه ویژه ای در داخل و خارج از کشور دارند. وجود ولایت فقیه ایران را از سایر کشورها متمایز کرده و حتی کارشناسان خارجی نیز اعلام کرده اند که اگر رهبری همچون رهبر ایران داشتند، موفق بودند.

انتهای پیام/م.ف
 




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 1.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد