Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه بخش بهمن:

قصور مسئولان مانع اجرای قتصاد مقاومتی است/شرمنده مسئولی است که در انجام وظایفش کوتاهی می کند


امام جمعه بخش بهمن گفت: قصور مدیرانی که متولیان اجرایی اقتصاد مقاومتی هستند؛ مانع اجرای اين سياست كلان است.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام علیزاده امام جمعه بخش بهمن با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در مراسمات مختلف اظهار کرد: علت اینکه یکی از دغدغه های ایشان انقلابی بودن و انقلابی ماندن خبرگان، مجلس، حوزه، مسئولین و عموم ملت می باشد، این است که احساس می کنند در جاهایی این مسئله کمرنگ شده و لذا احساس خطر می کنند.


حجت الاسلام علیزاده افزود: علت اصلی فشارهایی هم که در طول این سال ها به بهانه های مختلف هسته ای، موشکی و حقوق بشر به ایران وارد شده است، همین خصوصیت انقلابی گری ملت می باشد.


خطیب جمعه مهردشت گفت: مقام معظم رهبری در دیدار نمایندگان مجلس دو اولویت مهم را برای انها ترسیم کردند؛ یکی تحقق بخشيدن به اقتصاد مقاوم، زیرا ركود و بيكارى از يك‏طرف و آسيب‏هاى اجتماعى از سوى ديگر، ایشان را نگران كرده است.


وی همچنین بیان کرد: اکنون با امضا و اجراى «برجام» بر همگان روشن شد؛ كه غرب در عمل به وعده‏هاى خود صادق نيست و چاره‏اى جز بازگشت به «مقاوم‏سازى اقتصاد» نداريم. قصور مدیرانی که متولیان اجرایی اقتصاد مقاومتی هستند؛ مانع اجرای اين سياست كلان است.


علیزاده تاکید کرد: چرا رهبری باید بفرمایند؛ شرمندگی این حقیر از جوانی بیکار که با دست خالی به خانه می‌رود کمتر نیست. شرمنده مسئولی است که در انجام وظایفش قصور و کوتاهی می کند و فریاد چند ساله رهبری در باب اقتصاد مقاومتی، نگاه به داخل، تکیه نکردن به دشمن، اعتماد نکردن به آمریکا، اجرای درست برجام با 30 تبصره را نمی شنود. آنها باید شرمنده باشند.


وی عنوان کرد: اولویت دوم مسئله فرهنگ است؛ که امام خامنه ای در مورد آن فرمودند در بحث فرهنگ احساس ولنگاری می کنم. يكى از مهمترین کارها و اقدامات دشمن آسيب رساندن به فرهنگ عمومى جامعه ايرانى است، كه متأسفانه مشاهده مى‏شود در برخى موارد، نه‏تنها اقدام مناسبى براى مقابله با نفوذ فرهنگى رخ نمى‏دهد، بلكه نوعى اغماض و بعضاً همراهى ديده مى‏شود.


امام جمعه بخش بهمن در پایان گفت: چگونه است فيلمى از وزارتى كه نام فرهنگ و ارشاد اسلامى را بر تابلوى خود يدك مى‏كشد، پروانه ساخت و نمايش دريافت مى‏كند و بعد از چند ماه اكران عمومى، وزير مربوط در ديدار با مراجع معظم تقليد به اشتباه در اعطاى مجوز اكران به اين فيلم پى مى‏برد. چرا با عوامل اين تصميم غلط و آسيب‏زا برخورد جدى نمی شود؟


انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد