Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه بخش بهمن در واکنش به تحرکات ضد ارزشی در یزد:

سکوت مسئولان؛ خیانت به مردم انقلابی و متدین یزد است/یزد؛ به لحاظ دارالعباده و مورد تأیید رهبر بودن، زیر ذره بین دشمن


امام جمعه بخش بهمن گفت: سکوت مسئولان و صدور مجوز برای برنامه های ضدارزش همچون کنسرت های مختلط، خیانت به انقلاب، شهدا و مردم متدین یزد است.

حجت الاسلام و المسلمین علیزاده امام جمعه بخش بهمن در واکنش به تحرکات اخیر ضد فرهنگی در یزد در مصاحبه با سرو ابرکوه اظهار کرد: امروز شاهد هستیم که دشمن دقیقأ فرهنگ و ماهیت مردم و تغییر سبک زندگی اسلامی را نشانه گرفته است.


امام جمعه مهردشت افزود: یکی از راهها برای رسیدن به این هدف، برگزاری برنامه های ضد ارزشی؛ همچون کنسرت های بی ارزش و مختلط می باشد، که امنیت خانواده ها را تهدید می کند و برای رسیدن به چنین مقاصدی، بیشتر روی شهرهای مذهبی سرمایه گذاری خواهد کرد.


وی خاطر نشان کرد: استان یزد نیز به جهت دارالعباده بودن و همچنین به دلیل اینکه مورد تأیید مقام معظم رهبری و علما است، بیشتر مورد توجه دشمن است. بنابراین باید بیشتر هنر و فرهنگ بومی خود را حفظ کند، چرا که انجام اینگونه برنامه های ضدارزشی و مخرب، خسارت و ضربه سنگین به فرهنگ اصیل آن وارد می شود.


علیزاده ضمن اشاره به آیه قرآن که می فرماید: همه اعضاء و جوارح انسان در مقابل خداوند و در روز قیامت باید جوابگو باشند... تصریح کرد: هم مسئولان و هم مردم در قبال برگزاری و شرکت در چنین برنامه های ضدفرهنگی و بی ارزش، مسئول هستند.


امام جمعه بخش بهمن تاکید کرد: سکوت مسئولان که امانت دار انقلاب و خون شهدا هستند و صدور مجوز برای چنین برنامه هایی، خیانت به انقلاب و شهدا و خیانت به مردم متدین و انقلابی یزد است.


انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد