Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

همزمان با سالروز ورود آزادگان به ایران؛

فرمانده نیروی انتظامی ابرکوه از آزاده سرافراز ابرکوهی تجلیل کرد


فرمانده انتظامي شهرستان ابرکوه در مراسمی از آزاده سرافراز، حمید زارع زاده تجلیل کرد.

به گزارش سرو ابرکوه، احمدکمالي فرمانده انتظامي ابرکوه در جمع کارکنان پليس اين شهرستان گفت: آزادگان با ايمان راسخ خود در برابر همه فشارهاي جسمي و روحي دشمنان ايستاده و روابط اجتماعي جامعه کوچک اردوگاهي خود را بر پايه اخلاق حسنه بنا نهادند.

کمالی گفت: اینان هميشه يار انقلاب و اسلام بودند و امروز ملت ايران سرافرازي در دفاع از اسلام، انقلاب و حفظ تماميت ارضي ميهن خود را مديون فداکاري هاي آزادگان است.

وي در ادامه آزادگان را، وارثان شهدا و سرمايه هاي ارزشمند انقلاب اسلامي دانست و افزود: آن ها توانستند در سال‌هاي زجر و شکنجه، با وجود درد و بيماري جسمي، روح و روان خود را حفظ  و تقوا و مردانگي را مضاعف كنند تا در بازگشت به ايران اسلامي در صحنه‌هاي مختلف اجتماعي، سرمشق و نمونه‌اي براي صلابت و استقامت مردان و زنان ايران اسلامي باشند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، کمالي بيان داشت: آزادگان در حساس ترين لحظات تاريخ انقلاب اسلامي شجاعانه در جهت رسيدن به حق و دفاع از ميهن اسلامي ايستادگي کردند و كساني بودند كه همراه با شهدا در راه خدا و در دفاع از ارزش هاي ميهن خويش قدم برداشتند.

در پايان اين مراسم فرمانده انتظامي شهرستان با گراميداشت ياد وخاطره شهداي دوران دفاع مقدس و پاسداشت مقام و منزلت اين آزادگان سرافراز، با اهداء هدايا و لوح تقدير، از آزاده سرافراز اين شهرستان حميدزارع زاده تجليل کرد.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد