Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه بخش بهمن:

پيروزي نماینده منتخب مربوط به جريان سياسي خاص نیست/دسترسی آزاد به فضاى مجازى عامل اصلی جنایت در سنین پایین


امام جمعه بخش بهمن با اشاره به پیروزی نماینده منتخب گفت: برخي درصددند اين پيروزي بزرگ مردمي را به نفع جريان هاي سياسي خاص مصادره کنند.

به گزارش سرو ابرکوه؛ حجت الاسلام و المسلمین علیزاده امام جمعه بخش بهمن با یادآوری سخنان رهبر انقلاب در جمع معلمان و فرهنگیان، اظهار کرد: ما در برابر نظام سلطه ای که در راسش آمریکا است، باید نسلی تربیت کنیم که فکر و فرهنگ مستقل و دینی داشته باشد و پذیرای فکر و اندیشه غربیان نباشد.


حجت الاسلام علیزاده ادامه داد: چرا که آنها به این نتیجه رسیده اند که به جای کشورگشایی، بهترین و کم هزینه ترین روش، تزریق فکر و فرهنگ خودشان به نسل جوان کشورهای اسلامی است.


علیزاده عنوان کرد: وقتی در مقابل دشمن بترسیم یا ضعف نشان دهیم، آنها گستاخ می شوند و امروز می بینیم که حرف های گنده تر از دهانشان می زنند که ایران در خلیج فارس رزمایش نداشته باشد. آمریکا روحیه استکباری و زورگویی دارد.


خطیب جمعه مهردشت گفت: اين رفتار زياده‏خواهانه آمريكا ناشى از آن است كه تصور می کند، هرچه به مسؤلان ايرانى فشار بياورد آنها عقب‏نشينى خواهند كرد، كه اين تصورى باطل است و ملت چنين اجازه‏اى به هيچ‏كس نمى‏دهد.


وی خاطر نشان کرد: بيانات رهبر معظم انقلاب تذكرى به مسؤولان كشور نيز محسوب مى‏شود، كه در نوع تعامل خود با كشورهاى زورگو نشانه‏اى از ضعف و سستى ابراز نكنند، كه باعث شود دشمن جرى شده و با پررويى خواسته‏هاى زشت و غيرمعقولى را مطرح كند.


علیزاده همچنین به بخش دیگری از بیانات رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: کسی مخالف استفاده از فضای مجازی نیست بلکه موضوع اصلی در چنین عرصه‌ای که لغزشگاه است، استفاده‌ صحیح از آن می باشد. نباید فضای مجازی را رها و غیرقابل کنترل کرد.


این مقام مسئول تصریح کرد: چرا که یکی از عوامل اصلی بروز جرم و جنایت حتی در سنین پایین، دسترسی آزاد کودکان و نوجوانان به ماهواره و محتوای اینترنتی فاسد است.

 

وی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد امام حسین، قمر بنی هاشم و امام سجاد (علیهم السلام) که به روز پاسدار و جانباز و آزاده نامگذاری شده است، گفت: درسي که همه مردم و سياستمداران جامعه اسلامي بايد از امام حسين بگيرند، درس عمل به تکليف است. همه بايد تکليف خود را در هر مقطعي از زمان بدانيم و بدان عمل کنیم.


علیزاده افزود: شرکت در انتخابات یک تکلیف و وظیفه بود، که مردم الحمد الله تکلیف خودشان را انجام دادند و نمایندگان مجلس هم باید از الان وظیفه سنگین خود را که خدمتگزاری به همه مردم است، بدانند. زیرا برخي درصددند اين پيروزي بزرگ مردمي را به نفع جريان هاي سياسي خاص مصادره کنند.


امام جمعه بخش بهمن با تبریک این پیروزی به نماینده منتخب مردم ابرکوه و آرزوی موفقیت برای وی تاکید کرد: امید است از زبان شما سخنی و از قلم شما امضايي که حریم ولايت و نظام را تهديد نمايد، صادر نشود.


انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد